فاركس حرفه اي
نماينده بروكرهاي معتبر فاركس و باينري آپشن

امكانات كابين شخصي آلپاري

بروكر معاملاتي آلپاري با 24 سال سابقه فعاليت در بازارهاي معاملاتي، يكي از معتبرترين و شناخته شده ترين بروكر هاي دنيا محسوب مي‌شود.

معمولا بسياري از معامله گران دنياي فاركس و باينري آپشن يكي از اولين بروكرهايي كه براي انتخاب كردن بررسي مي‌كنند،‌ آلپاري است. آلپاري به دليل داشتن مجوزهاي معتبر از رگولاتورهاي بزرگ و همينطور گسترده بودن امكانات معاملاتي‌اش محبوبيت بالايي پيدا كرده است.

در جدول زير مي توانيد اطلاعات مربوط به اين كارگزاري را به طور خلاصه در اختيار داشته باشيد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

💎 نام بروكر
آلپاري | Alpari
🌐 وبسايت اصلي وبسايت بروكر آلپاري
✅ لينك ثبت نام و افتتاح حساب افتتاح حساب در آلپاري
📞 پشتيباني به زبان فارسي پشتيباني تلگرام آلپاري
پشتيباني واتساپ آلپاري

 

امروزه تقاضاي بسياري براي آموزش آلپاري و نحوه ورود به كابين شخصي آلپاري و همينطور ثبت نام آلپاري وجود دارد. در اين مطلب ما سعي خواهيم داشت ابهامات شما را در مورد كابين آلپاري و نحوه استفاده از خدمات اين بروكر معتبر برطرف كنيم.

 

 

ورود به كابين شخصي آلپاري Alpari

ورود به آلپاري و استفاده از امكانات اين بروكر از چيزي كه فكر مي‌كنيد ساده‌تر است و تنها نياز است چند نكته را در ذهن داشته باشيد و مواردي كه در اين مطلب به آن اشاره مي‌كنيم را دنبال كنيد.

در ابتدا لازم است از طريق لينك زير وارد وبسايت بروكر شويد:

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

وبسايت بروكر آلپاري

پس از منتقل شدن به صفحه اصلي بروكر آلپاري براي ثبت نام، لازم است كه اطلاعات اوليه خود را وارد كنيد. اين اطلاعات تنها شامل نام و نام خانوادگي، ايميل، شماره تلفن و اطلاعات جزئي ديگر مي‌شود. درج صحيح اين اطلاعات بسيار اهميت دارد و لازم است دقت داشته باشيد.

پس از آن بايد اطلاعات كشور و محل سكونت خود را وارد كنيد. حالا لازم به تاييد ايميل يا شماره تلفن شما است. اين تاييد كردن به وسيله ارسال يك ايميل يا يك پيامك به شماره تلفني كه وارد كرده‌ايد،‌ انجام مي‌شود. كافي است كد ارسالي را در كادر مربوط به آن وارد كنيد و گزينه ادامه را انتخاب كنيد.

پس از اين كار به راحتي به كابين شخصي آلپاري دسترسي خواهيد داشت و مي‌توانيد از امكانات وب سايت آلپاري استفاده كنيد.

در صورتي كه مشكلي با ثبت نام در آلپاري داشتيد پيشنهاد مي كنيم به صفحه بررسي بروكر آلپاري مراجعه كنيد، تمامي مراحل ثبت نام آلپاري به صورت تصويري در اين مقاله ارائه شده است.

حالا چند راه پيش روي شما است. شما مي‌توانيد به سراغ انتخاب حساب معاملاتي دمو (مجازي) برويد يا اينكه مراحل احراز هويت را دنبال كنيد و به شارژ حساب خود بپردازيد.

 

شماره كابين آلپاري چيست؟

يكي از سوالات پرتكرار در زمينه ورود به كابين شخصي آلپاري اين است كه شماره كابين شخصي آلپاري كجاست و چطور از آن استفاده كنيم. بايد توجه داشته باشيد كه شماره كابين در هنگام ثبت نام به ايميل شما ارسال مي‌شود.

بنابراين با مراجعه به ايميل خود مي‌توانيد شماره كابين آلپاري خود را پيدا كنيد. سپس از كادر مربوطه اين شماره كابين آلپاري را براي ورود به كابين وارد كنيد. تنها كار ديگري كه لازم است انجام دهيد، وارد كردن رمز عبوري است كه در هنگام ثبت نام انتخاب كرده‌ايد. با وارد كردن رمز عبور و انتخاب گزينه ادامه به راحتي وارد كابين بروكر آلپاري خواهيد شد.

در كابين آلپاري شما مي‌توانيد انواع اطلاعات مختلفي كه در هنگام ثبت نام و پس از آن وارد كرده‌ايد را به طور كامل تكميل كرده و ويرايش كنيد. در اين مرحله نيازي به تاييد يا احراز هويت وجود ندارد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

نحوه ي كار با كابين شخصي بروكر آلپاري

نحوه كار با كابين شخصي بروكر آلپاري ابدا سخت و پيچيده نيست و تمام اطلاعاتي كه نياز داريد در همان كابين شخصي به شما داده مي‌شود.

در واقع پس از ورود به كابين آلپاري،‌ روند معاملاتي كه شما را به سمت سودآوري هدايت مي‌كند، شروع مي‌شود. كافي است انتخاب هاي درستي انجام دهيد و در هنگام معامله از اطلاعات كافي و تكنيك هاي معاملاتي تست شده بهره مند باشيد.

از طريق كابين شخصي بروكر آلپاري شما مي‌توانيد حساب هاي معاملاتي مختلف اين بروكر كه شامل حساب نانو، حساب استاندارد و حساب ECN آلپاري مي‌شود را انتخاب كنيد. هر كدام از حساب هاي بروكر آلپاري داراي مشخصات و نقاط قوت خود هستند.

بنابراين شما بايد طبق اولويت هاي خود، نوع و سبك معاملاتي خود و همينطور ميزان سرمايه‌اي كه داريد، بهترين حساب را براي خود انتخاب كنيد تا بعد از انجام معاملات، بهترين خروجي و سودآوري را داشته باشيد و در زنجيره ضرر گرفتار نشويد.

از طرف ديگر بهتر است قبل از هر انتخابي، قوانين بروكر آلپاري را به طور كامل مطالعه كنيد تا بعد از شروع فعاليت درگير مشكلي نشود. بروكرهاي مختلف معمولا قوانين متفاوتي دارند كه در صورت عدم پيروي از آنها ممكن است حساب شما مسدود شده و سرمايه‌تان از بين برود.

 

احراز هويت بروكر آلپاري Alpari

به منظور احراز هويت در اين كارگزاري ، شما بايد مدارك مورد نياز را در اختيار بروكر آلپاري قرار دهيد تا آنها بتوانند تشخيص دهند كه آيا خود شما حساب را در بروكر آلپاري افتتاح كرده‌ايد و يا شخصي در حال سو استفاده از هويت شماست.

احراز هويت در بروكرهاي معاملاتي قدمي بزرگ و ضروري است كه شما را در مقابل كلاهبرداري ها و سو استفاده هاي احتمالي حفاظت مي‌كند و براي مثال در صورت احراز هويت، احتمال اينكه فرد ديگري بتواند وارد حساب شما شده و بدون احراز هويت سرمايه و اطلاعات شما را سرقت كند بسيار كمتر خواهد بود.

البته احراز هويت قدم بزرگي در مقابل پولشويي نيز به شمار مي‌آيد كه مقابله با آن مي‌تواند به نفع همه مخصوصا معامله گراني باشد كه سرمايه كمي دارند.

مدارم لازم براي احراز هويت  معمولا شامل مدرك اثبات محل سكونت و همينطور كارت شناسايي مانند كارت ملي، گواهينامه يا پاسپورت مي‌شود. شما بايد تصوير اين مدارك را به صورت اسكن شده از طريق كابين آلپاري به اين بروكر ارسال كنيد.

بررسي مدارك موردنظر در بروكر آلپاري معمولا چند روز به طول مي‌انجامد و پس از آن شما آماده هستيد كه به راحتي به فعاليت در بروكر آلپاري پرداخته و از تمام امكانات اين بروكر براي سودآوري استفاده كنيد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

حساب نانو Nano در بروكر آلپاري

اين نوع حساب براي افرادي كه مي‌خواهند با سرمايه كمي وارد معاملات شوند و ريسك كمتري را متحمل شوند مناسب است.

با اين حساب مي‌توانيد از بيشتر امكانات ارائه شده توسط بروكر آلپاري با كمترين ريسك بهره مند شويد.

جزئيات اين حساب در جدول زير آمده است:

 

پلتفرم معاملاتي در دسترس متاتريدر 4
نحوه اجراي معاملات اجراي آني Instant Execution
مارجين پوششي 50 درصد از مارجين پوششي
حجم حداكثر هر معامله 100 لات
حداكثر اهرم يا لوريج 1:500
حداكثر معاملات باز همزمان 50
حداكثر حجم معاملاتي بين تمام معاملات باز 1000 لات
سطح استاپ اوت Stop Out 10 درصد
كميسيون بدون كميسيون
ارز پايه حساب سنت دلار آمريكا، سنت يورو اروپا
حداقل واريز به حساب 0 دلار

 

حساب استاندارد در بروكر آلپاري

اين نوع حساب انعطاف پذيري بيشتري نسبت به حساب نانو دارد و بين معامله گران نيز محبوبيت زيادي دارد.

براي استفاده از حساب استاندارد (Standard) آلپاري بهتر است تجربه كافي معاملاتي و آمادگي كافي براي ريسك كردن را داشته باشيد.

جزئيات اين حساب به شكل زير است:

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

پلتفرم معاملاتي در دسترس متاتريدر 4 و متاتريدر 5
نحوه اجراي معاملات اجراي آني Instant Execution
مارجين پوششي 50 درصد از مارجين پوششي
حجم حداكثر هر معامله 50 لات
حداكثر اهرم يا لوريج 1:1000
حداكثر معاملات باز همزمان 050
حداكثر حجم معاملاتي بين تمام معاملات باز 1000 لات
سطح استاپ اوت Stop Out 20 درصد
كميسيون بدون كميسيون
ارز پايه حساب دلار آمريكا، يورو اروپا
حداقل واريز به حساب 20 دلار در متاتريدر 4

100 دلار در متاتريدر 5

 

حساب معاملاتي ECN در بروكر آلپاري

اگر مي‌خواهيد اسپردهاي بهتري براي معاملاتي خود دريافت كنيد و دسترسي بهتر و سريعتري به نقدينگي بدون واسطه با فراهم كنندگان نقدينگي داشته باشيد، حساب معاملاتي ECN مناسب شما است.

جزئيات اين حساب به شكل زير است:

 

پلتفرم معاملاتي در دسترس متاتريدر 4 و متاتريدر 5
نحوه اجراي معاملات اجراي بازار Market Execution بدون تغيير قيمت پس از ثبت معامله
مارجين پوششي 50 درصد از مارجين پوششي
حجم حداكثر هر معامله 100 لات
حداكثر اهرم يا لوريج 1:3000
حداكثر معاملات باز همزمان 10000
حداكثر حجم معاملاتي بين تمام معاملات باز بدون محدوديت
سطح استاپ اوت Stop Out 60 درصد
كميسيون بدون كميسيون در متاتريدر 4

كميسيون 16 دلار به ازاي هر 1 ميليون دلار معامله

ارز پايه حساب دلار آمريكا، يورو اروپا
حداقل واريز به حساب 300 دلار در متاتريدر 4

500 دلار در متاتريدر 5

 

حساب معاملاتي Pro ECN در بروكر آلپاري

اگر داراي سرمايه اوليه كافي هستيد و به دنبال بهترين شرايط براي معامله هستيد، بهترين گزينه شما حساب معاملاتي Pro ECN است كه اسپردهاي بسيار كم و تجربه معاملاتي پرسرعتي را براي شما فراهم مي‌كند.

جزئيات اين حساب ويژه به صورت زير است:

 

پلتفرم معاملاتي در دسترس متاتريدر 4
نحوه اجراي معاملات اجراي بازار Market Execution بدون تغيير قيمت پس از ثبت معامله
مارجين پوششي 50 درصد از مارجين پوششي
حجم حداكثر هر معامله 250 لات
حداكثر اهرم يا لوريج 1:300
حداكثر معاملات باز همزمان بدون محدوديت
حداكثر حجم معاملاتي بين تمام معاملات باز بدون محدوديت
سطح استاپ اوت Stop Out 100 درصد
كميسيون بدون كميسيون
ارز پايه حساب دلار آمريكا، يورو اروپا
حداقل واريز به حساب 25 هزار دلار

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

حساب پم PAMM بروكر آلپاري

سرمايه گذاري موفق در حساب هاي پم نه تنها به شما كمك مي‌كند كه ارزش سرمايه خود را حفظ كنيد بلكه مي توانيد آن را افزايش دهيد. اغلب ديده مي‌شود كه سودآوري مديران حساب PAMM به 100 درصد در ماه يا حتي بيشتر مي‌رسد.

سرمايه گذاراني كه استراتژي بهينه‌اي براي همكاري با مديران حساب پم پيدا كرده‌اند، حداقل 30 تا 50 درصد سود به طور سالانه در بازار فاركس كسب مي‌كنند. اين مقدار سودآوري براي مشتريان بانك ها و صندوق هاي سرمايه گذاري بسيار رويايي به شمار مي‌آيد.

براي افتتاح حساب در اين طرح و استفاده از مزاياي آن مي توانيد به صفحه افتتاح حساب در آلپاري مراجعه نماييد.

مي‌توان گفت تنها مشكل جدي حساب هاي پم اين است كه هيچ تضميني براي سودآوري در سرمايه گذاري وجود ندارد. به همين دليل انتخاب مدير حساب مناسب اهميت بالايي دارد.

وظيفه اصلي يك معامله گر يا سرمايه گذار در هنگام معامله در واقع قابليت سودآوري نيست و به قابليت ارزيابي ريسك ها و مديريت آنها مربوط مي‌شود.

زماني كه در حساب هاي پم آلپاري سرمايه گذاري مي‌كنيد يك نكته مهم اين است كه توجه ويژه‌اي به مديران حسابي داشته باشيد كه از توقف ضرر استفاده مي‌كنند. حتي در هنگام سرمايه گذاري در حساب هاي پم نيز اگر توقف ضرري بر روي معامله وجود نداشته باشد، امكان از دست رفتن تمام سرمايه تنها با يك معامله وجود دارد.

همينطور بهتر است كاملا استفاده از مارتينگل را كنار بگذاريد. در واقع در هنگام استفاده از مارتينگل، به ازاي ضرر كردن، به حجم معامله اضافه مي‌شود تا پوششي محسوب شود براي ضرر قبلي اما به طور كلي اين متد براي سرمايه‌گذاري بدون توقف ضرر، بسيار خطرناك است.

بهترين راه براي سودآوري در حساب هاي پم اين است كه از يك سازوكاري استفاده كنيد كه سرمايه شما بين چندين مدير حساب پم تقسيم مي‌شود.

با اين استراتژي محافظه‌ كارانه حتي اگر انتخاب اشتباهي داشته باشيد و يكي از سرمايه گذاري‌ ها به شدت با ضرر مواجه شود، به طور كل سرمايه شما آسيب بسياري نمي‌بيند و ريسك كلي شما كاهش يافته و درآمدزايي شما ثبات بيشتري خواهد داشت.

البته قابل درك است كه در اين روش، احتمال سودآوري 100 درصد در يك ماه كاهش پيدا مي‌كند اما كاهش ريسك و عدم مواجهه با ريسك از دست دادن بخش بزرگي از سرمايه، ارزشش را دارد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

طرح كش بك بروكر آلپاري | Cashback

با طرح كش بك بروكر معتبر آلپاري، براي واريزهاي حساب،‌ معامله كردن و ديگر عمليات هاي معاملاتي روزانه خود، بونوسي به صورت امتيازهاي ALP دريافت خواهيد كرد.

اين امتيازهاي ALP را مي‌توانيد براي تخفيف ها، بازپرداخت ها يا دريافت مبلغي معادل، استفاده كنيد. ميزان دريافت بونوس در اين طرح كش بك در واقع به ميزان موجودي مجموع شما در بين تمام حساب هايي كه داريد، بستگي دارد.

داشتن سطح بالاتري در طرح كش بك آلپاري براي شما فرصت هاي معاملاتي و بونوس هاي بيشتري فراهم مي‌كند. اين سطح‌ ها شامل موارد زير مي‌شود:

  • طلا: داشتن موجودي 1000 دلار يا بيشتر در حساب هاي خود و دريافت 15 درصد امتياز بونوس بيشتر.
  • پلاتينيوم: داشتن موجودي 5000 دلار يا بيشتر در حساب هاي خود و دريافت 20 درصد امتياز بونوس كش بك بيشتر.
  • الماس: داشتن موجودي 10 هزار دلار يا بيشتر در حساب هاي خود و دريافت 25 درصد امتياز بونوس كش بك بيشتر.
  • VIP: داشتن موجودي 40 هزار دلار يا بيشتر در حساب هاي معاملاتي خود و دريافت 30 درصد امتياز بونوس كش بك بيشتر.

اگر به سطح VIP دست پيدا كنيد،‌ به مدير شخصي حساب، بازپرداخت كميسيون واريز به صورت 100 درصدي، 10 درصد تخفيف اسپرد و 10 درصد تخفيف در كميسيون بروكر دست پيدا خواهيد كرد.

همينطور قادر خواهيد بود به ميزان نامحدودي معامله ثبت كنيد و به واريز پيشرفته تا 10 هزار دلار دسترسي داشته باشيد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول كابين شخصي آلپاري

آيا حساب هاي معاملاتي مختلف در بروكر آلپاري كابين شخصي متفاوتي دارند؟

خير، در بروكر خوش نام آلپاري 💎 حساب هاي معاملاتي نانو 💵، استاندارد 💵 و ECN 💵 در اختيار كاربران قرار گرفته اند كه همگي از يك كابين شخصي استفاده مي كنند. با توجه به اين موضوع تفاوتي نمي كند كه از كدام حساب معاملاتي استفاده مي كنيد و آموزش هاي اين مقاله براي همه مناسب است.

افتتاح حساب در آلپاري دروازه اي به خدمات كم نظير اين كارگزاري خوش نام است.

 

آيا پشتيباني آلپاري در زمينه كاربري كابين شخصي نيز خدمات مناسبي ارائه مي دهد؟

بله،‌ در صورت نياز مي توانيد از طريق لينك هاي 📲 پشتيباني تلگرام آلپاري و 📲 پشتيباني واتساپ آلپاري با تيم پشتيباني آلپاري ☎️ در تماس باشيد و مشكلات خود را با اين سرويس ۲۴ ساعته فارسي زبان 🇮🇷 در ميان بگذاريد. 

 

آيا نقل و انتقالات مالي در كابين شخصي آلپاري از امنيت كافي برخوردار است؟

بله،‌ بي شك آلپاري 💎 يكي از ايمن ترين بروكر هاي حال حاضر در بازار هاي مالي است و مي توانيد با خيالي آسوده از امكانات واريز و برداشت آن در كابين شخصي استفاده نماييد.

اين كارگزاري همچنين هر تراكنش مالي را تا سقف ۲۰ هزار دلار بيمه كرده است تا خيال كاربران را كاملا آسوده كرده باشد.

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به صفحه بررسي بروكر آلپاري مراجعه نماييد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

امتیاز:
بازدید:
[ ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۱۶:۳۶ ] [ روزبه افشاري ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی