فاركس حرفه اي
نماينده بروكرهاي معتبر فاركس و باينري آپشن

💰آموزش معامله رمزارزها در صرافي رمزينكس Ramzinex✨

از بين صرافي هاي قديمي و شناخته شده دنياي ارزهاي ديجيتال رمزينكس Ramzinex يكي از گزينه‌هاي مهم و قابل در نظر گرفتن براي معاملات كريپتو و خريد و فروش بيت كوين و ديگر رمزارزها محسوب مي‌شود.

شما مي‌توانيد با ثبت نام صرافي رمزينكس بدون نياز به پيچيدگي‌هاي خاصي، به خريد و فروش طيف وسيعي از ارزهاي ديجيتال برتر دسترسي پيدا كنيد و از خدمات متنوع اين صرافي بهره مند شويد.

از آنجايي كه به طور كلي پيدا كردن يك صرافي رمزارز مناسب از بين تعداد بالاي صرافي هاي داخلي و خارجي سخت است، ما براي شما بررسي صرافي هاي مختلف را تدارك ديده‌ايم تا بتوانيد با مقايسه هر كدام، بهترين انتخاب را داشته باشيد.

در ادامه صرافي رمزينكس را از جهات مختلف بررسي مي‌كنيد، روند ثبت نام و احراز هويت آن را شرح مي‌دهيم و به نقاط قوت و ضعف آن مي‌پردازيم.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

💻سايت صرافي رمزينكس Ramzinex.com
🔥راهنماي استفاده از صرافي پشتياني تلگرام
✨سال تاسيس صرافي 1397
💵حداقل مبلغ خريد و فروش 100 هزار تومان
📱اپليكيشن موبايل اندرويد و iOS
💥تعداد رمزارزهاي معاملاتي بيش از 100
💱حداقل كارمزد معاملات ميكر 0.12 درصد
⚡حداقل كارمزد معاملات تيكر 0.18 درصد

 

معرفي صرافي رمزينكس Ramzinex

صرافي رمزينكس در سال 1397 توسط گروهي از دانشجويان تاسيس شد و بستري فراهم كرده است تا مشتريان ايراني بتوانند بدون نياز به چالش هاي استفاده از صرافي هاي خارجي به ثبت نام صرافي رمزينكس بپردازند و به خريد و فروش كريپتوكارنسي بپردازند.

صرافي رمزينكس بيش از 100 رمزارز معاملاتي و 140 بازار معاملاتي را براي مشتريان اين صرافي فراهم كرده است و با پاسخگويي 24 ساعته در 7 روز هفته، پشتيباني مشتريان رمزينكس مي‌تواند سوالات و مشكلات مشتريان را برطرف كند.

طبق اعلام اين صرافي، بش از 80 هزار كاربر در اين صرافي فعاليت مي‌كنند و اين تعداد روز به روز بيشتر نيز مي‌شود. حداقل مبلغ خريد و همينطور فروش در اين صرافي 100 هزار تومان است و شما مي‌توانيد مبالغي مساوي يا بالاتر از آن را براي رمزارزها در رمزينكس معامله كنيد.

در اين مدت 5 ساله تاسيس اين شركت، رمزينكس توانسته پيشرفت قابل توجهي از خود نشان دهد و با ارائه امكانات متنوع و رمزارزهاي مهم صرافي مناسبي براي انتخاب باشد. توجه داشته باشيد كه پايه پولي اين صرافي بر اساس تتر و تومان است و مي‌توانيد با اين ارزها واريز به رمزينكس انجام دهيد.

همينطور اپليكيشن موبايل اختصاصي نيز طراحي شده است و شما مي‌توانيد اپليكيشن موبايل رمزينكس را براي سيستم عامل هاي اندرويد و iOS دانلود كرده و نصب نماييد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

نحوه معامله در صرافي رمزينكس💥 بهترين صرافي هاي ارز ديجيتال✨ صرافي ارز ديجيتال رمزينكس Ramzinex 💰واريز و برداشت صرافي رمزينكس💱 احراز هويت رمزينكس Ramzinex

كارمزد صرافي رمزينكس Ramzinex

مانند بسياري ديگر از صرافي هاي داخلي و خارجي كارمزد معاملات به صورت درصدي از معامله محاسبه مي‌شود. اين درصدها براي دو طرف معامله يعني سفارش دهنده و سفارش پذيرنده يا ميكر و تيكر متفاوت است.

شما پس از ثبت نام صرافي رمزينكس مي‌توانيد در وب سايت رسمي رمزينكس كارمزدهاي مختلف اين صرافي را مشاهده كنيد. كارمزد تبادل ارزها براي مبالغ مختلف در اين صرافي به شكل زير است:

  • مبالغ كمتر از 50 ميليون: كارمزد ميكر يا سفارش دهنده: 0.3 درصد، كارمزد تيكر يا سفارش پذيرنده: 0.32 درصد
  • مبالغ از 50 ميليون تا 200 ميليون: كارمزد ميكر يا سفارش دهنده: 0.2 درصد، كارمزد تيكر يا سفارش پذيرنده: 0.25 درصد
  • مبالغ از 200 ميليون تا 500 ميليون: كارمزد ميكر يا سفارش دهنده: 0.15 درصد، كارمزد تيكر يا سفارش پذيرنده: 0.2 درصد
  • مبالغ 500 ميليون يا بيشتر: كارمزد ميكر يا سفارش دهنده: 0.12 درصد، كارمزد تيكر يا سفارش پذيرنده: 0.18 درصد

همينطور توجه داشته باشيد كه صرافي پرطرفدار رمزينكس هيچ كارمزدي براي واريز و برداشت از حساب رمزينكس از مشتريان دريافت نمي‌كند و كارمزدهايي كه در اين مواقع دريافت مي‌شود از طرف شبكه بلاكچين است.

اين كارمزدهاي مربوط به شبكه بلاكچين براي هر رمزارزي متفاوت است و بايد هر كدام را جداگانه بررسي كنيد. براي واريز و برداشت ريالي رمزينكس نيز كارمزدي از طرف اين صرافي دريافت نمي‌شود اما برداشت هاي ريالي به دليل هزينه درگاه پرداخت 4500 تومان كارمزد را شامل مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

آموزش ثبت نام صرافي رمزينكس Ramzinex

در ابتدا كافي است با ورود به صفحه اصلي سايت صرافي رمزينكس از منوي بالاي صفحه سمت چپ روي گزينه ثبت نام كليك كنيد تا وارد صفحه ثبت نام صرافي رمزينكس شويد.

نحوه معامله در صرافي رمزينكس💥 بهترين صرافي هاي ارز ديجيتال✨ صرافي ارز ديجيتال رمزينكس Ramzinex 💰واريز و برداشت صرافي رمزينكس💱 احراز هويت رمزينكس Ramzinex

در اين بخش با كادري روبه‌رو خواهيد شد كه بايد در آن شماره تلفن يا ايميل خود را وارد كنيد و سپس روي گزينه ادامه كليك كنيد. دقت كنيد كليك كردن روي گزينه ادامه به معناي آن است كه شرايط و قوانين رمزينكس را پذيرفته‌ايد.

نحوه معامله در صرافي رمزينكس💥 بهترين صرافي هاي ارز ديجيتال✨ صرافي ارز ديجيتال رمزينكس Ramzinex 💰واريز و برداشت صرافي رمزينكس💱 احراز هويت رمزينكس Ramzinex

در ادامه كدي به شماره تلفن شما پيامك مي‌شود يا اگر ايميل وارد كرده‌ايد اين كد در قالب يك ايميل براي شما ارسال مي‌شود و شما آن كد را بايد در كادر مشخص شده وارد كنيد و گزينه ادامه را انتخاب كنيد تا تاييد ايميل يا شماره تلفن شما انجام شود.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

نحوه معامله در صرافي رمزينكس💥 بهترين صرافي هاي ارز ديجيتال✨ صرافي ارز ديجيتال رمزينكس Ramzinex 💰واريز و برداشت صرافي رمزينكس💱 احراز هويت رمزينكس Ramzinex

حالا در همان صفحه از شما خواسته مي‌شود يك رمز عبور مناسب براي حساب رمزينكس خود انتخاب كنيد. توجه داشته باشيد كه رمز عبور بايد قوي باشد و تركيبي از حروف، اعداد و علائم باشد.

زماني كه رمز شما قوي است در زير رمز عبور مي‌توانيد مشاهده كنيد كه خط ها به رنگ سبز درآمده‌اند و اگر رمز عبور قوي نباشد اين رنگ به صورت زرد يا قرمز به نمايش درمي‌آيد. همينطور اگر داراي كد معرف رمزينكس هستيد مي‌توانيد به صورت اختياري آن را در كادر زير رمز عبور وارد كنيد.

سپس كافي است روي گزينه ادامه كليك كنيد تا ثبت نام اوليه شما تكميل شود و به راحتي وارد پنل معاملات رمزينكس شويد و امكانات آن را مشخص كنيد و قدم هاي بعدي را براي احراز هويت و دسترسي پيدا كردن به تمام امكانات رمزينكس طي كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

احراز هويت صرافي رمزينكس Ramzinex

احراز هويت رمزينكس در دو سطح برنزي و طلايي انجام مي‌شود. براي حداقل امكانات شما بايد پس از ثبت نام صرافي رمزينكس به سراغ به دست آوردن سطح برنزي باشيد.

نكته مثبت اين سطح آن است شما نيازي به صبر كردن براي تاييد اطلاعات و مدارك خود نخواهيد داشت و بلافاصله پس از ارسال مدارك خود مي‌توانيد شروع به واريز رمزارز به رمزينكس، خريد و فروش در بازار بدون محدوديت، واريز ريال بدون محدوديت و برداشت ريال كنيد.

با اين حال محدوديت اين سطح عدم امكان برداشت رمزارز است. از اين رو شما مي‌توانيد سعي كنيد پس از اين دريافت اين سطح به سراغ رسيدن به سطح طلايي برويد و به تمام امكانات صرافي رمزينكس دسترسي پيدا كنيد.

خبر خوب اين است كه براي فعال كردن سطح طلايي رمزينكس نيازي نيست كار خاصي انجام دهيد! در واقع بايد از اولين واريز شما به رمزينكس 72 ساعت گذشته باشد و كافي است منتظر بمانيد تا به سطح طلايي برسيد.

بنابراين بايد پس از ارسال مدارك براي سطح برنزي، واريز ريالي انجام دهيد و چند روز منتظر بمانيد تا مدارك شما موردتاييد قرار گيرد. پس از 72 ساعت با پشتيباني صرافي رمزينكس ارتباط برقرار كنيد تا حساب رمزينكس شما ارتقا پيدا كند.

همانطور كه گفتيم در اين سطح هيچ محدوديتي براي شما وجود نخواهد داشت و مي‌توانيد از تمام امكانات صرافي رمزينكس بهره بگيريد و به راحتي و با آزادي كامل به خريد و فروش رمزارزها بپردازيد.

امنيت حساب صرافي رمزينكس Ramzinex

صرافي رمزينكس امنيت حساب مشتريان خود را جدي گرفته است و از امكانات و تكنولوژي هاي مختلفي براي حفاظت از اطلاعات و سرمايه مشتريان بهره گرفته است. پس از ثبت نام صرافي رمزينكس شما اين امكان را داريد كه به بخش امنيت سايت واد شويد و امكانات مختلف را مشاهده كنيد.

يكي از مهمترين موارد تاييد يا احراز هويت دو مرحله با استفاده از اپليكيشن Google Authenticator است كه اين مورد به صورت اجباري بايد فعال باشد تا بتوانيد به فعاليت خود در اين صرافي ادامه دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

البته مي‌توانيد فعال سازي دو مرحله‌اي از طريق پيامك يا ايميل را نيز فعال كنيد كه در زمان ورود به حساب رمزينكس يا انجام عمليات هاي مهم كدي براي شما ارسال شود اما به طور كلي استفاده از اپليكيشن گوگل امنيت بيشتري دارد.

يك قابليت ديگر امنيت با قفل دستگاه است. اين كار از طريق حسگر اثر انگشت گوشي هوشمند شما انجام مي‌شود و ما توصيه مي‌كنيم از آن استفاده كنيد. در اين حالت در زمان ورود دوباره به اپليكيشن رمزينكس، اثر انگشت شما بررسي مي‌شود.

با اين حال اگر امكان اين را نداريد و روش هاي كلاسيك را ترجيح مي‌دهيد مي‌توانيد كد پين 4 رقمي براي حساب خود تعيين كنيد و در زمان ورود اين كد را وارد كنيد تا دسترسي به كابين صرافي رمزينكس به شما داده شود.

البته شما مي‌توانيد فعاليت هاي محفاظت شده‌اي را مانند شروع اجراي برنامه، ثبت سفارش و لغو آن و همينطور برداشت انتخاب كنيد تا در اين موقع اپليكيشن از شما ورود رمز را درخواست كند.

طرح دعوت از دوستان در رمزينكس Ramzinex

علاوه بر امكان سودآوري با خريد و فروش رمزارزها در رمزينكس، اين صرافي اين امكان را براي شما فراهم كرده است كه از طريق دعوت دوستان به رمزينكس بتوانيد كسب درآمد آسان و بي‌دردسري داشته باشيد.

كافي است با ثبت نام صرافي رمزينكس يك كد دعوت كه به صورت پيش فرض ساخته مي‌شود را دريافت كنيد. اين كد از طريق بخش كسب درآمد در دسترس قرار مي‌گيرد. همينطور اين امكان وجود دارد كه كد دعوت اختصاصي براي دوستان خود بسازيد.

براي اين كار بايد به صفحه كسب درآمد برويد و روي گزينه ساخت لينك دعوت كليك كنيد. حالا مي‌توانيد سهمي كه مي‌خواهيد با دوستان خود به اشتراك بگذاريد را مشخص كنيد و آنها را نيز در كسب درآمد خود شريك كنيد.

حالا كافي است لينك دعوت رمزينكس خود را در شبكه هاي اجتماعي و از راه هاي مختلف و نوآورانه ديگر به اشتراك بگذاريد تا دوستانتان از طريق آن به ثبت نام و افتتاح حساب در رمزينكس بپردازند.

با ثبت نام دوستانتان از طريق كد يا لينك دعوت، اين افراد به عنوان زير مجموعه شما منتخب مي‌شوند و شما مي‌توانيد تا 30 درصد از كارمزد معاملات آن را دريافت كنيد. اين مبلغ به حساب Ramzinex شما واريز مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

مزايا و معايب صرافي رمزينكس Ramzinex

هر صرافي چه خارجي باشد و چه ايراني داراي نقاط ضعف و قوت است و هيچ صرافي را نمي‌توانيد پيدا كنيد كه به صورت 100 درصد بهترين تجربه را براي شما فراهم كند. بنابراين شما بايد به بررسي انواع صرافي ها بپردازيد و مواردي كه با نيازهاي شما مناسب است را انتخاب نماييد.

بنابراين صرافي رمزينكس نيز داراي مزايا و معايب مربوط به خود و شما مي‌توانيد در اين بخش از مزايا و معايب رمزينكس اطلاع حساب كنيد و در مورد استفاده از آن تصميم گيري كنيد.

مزاياي صرافي رمزينكس Ramzinex

  • امنيت مناسب حساب رمزينكس
  • ارائه بيش از 100 رمزارز معاملاتي
  • اپليكيشن اختصاصي اندرويد و iOS
  • كارمزد مناسب و شفاف معاملات
  • حداقل مبلغ معامله 100 هزار توماني
  • روند ثبت نام و احراز هويت آسان
  • امكان مراجعه حضوري

معايب صرافي رمزينكس Ramzinex

  • پشتيباني نسبتا ضعيف رمزينكس
  • ضعف در ارائه كوين‌هاي جديد و نوظهور

نحوه معامله در صرافي رمزينكس💥 بهترين صرافي هاي ارز ديجيتال✨ صرافي ارز ديجيتال رمزينكس Ramzinex 💰واريز و برداشت صرافي رمزينكس💱 احراز هويت رمزينكس Ramzinex

سوالات متداول بررسي صرافي رمزينكس Ramzinex

صرافي رمزينكس چه امكاناتي ارائه مي‌كند؟

صرافي رمزينكس در سال 1397 توسط گروهي از دانشجويان تاسيس شد و بستري فراهم كرده است تا مشتريان ايراني بتوانند بدون نياز به چالش هاي استفاده از صرافي هاي خارجي به ثبت نام صرافي رمزينكس بپردازند و به خريد و فروش كريپتوكارنسي بپردازند. صرافي رمزينكس بيش از 100 رمزارز معاملاتي و 140 بازار معاملاتي را براي مشتريان اين صرافي فراهم كرده است.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

آيا صرافي رمزينكس امن است؟

صرافي رمزينكس امنيت حساب مشتريان خود را جدي گرفته است و از امكانات و تكنولوژي هاي مختلفي براي حفاظت از اطلاعات و سرمايه مشتريان بهره گرفته است. پس از ثبت نام صرافي رمزينكس شما اين امكان را داريد كه به بخش امنيت سايت واد شويد و امكانات مختلف را مشاهده كنيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق تلگرام و واتساپ با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

چگونه احراز هويت رمزينكس را انجام دهيم؟

احراز هويت رمزينكس در دو سطح برنزي و طلايي انجام مي‌شود. براي حداقل امكانات شما بايد پس از ثبت نام صرافي رمزينكس به سراغ به دست آوردن سطح برنزي باشيد. نكته مثبت اين سطح آن است شما نيازي به صبر كردن براي تاييد اطلاعات و مدارك خود نخواهيد داشت و بلافاصله پس از ارسال مدارك خود مي‌توانيد شروع به واريز رمزارز به رمزينكس، خريد و فروش در بازار بدون محدوديت، واريز ريال بدون محدوديت و برداشت ريال كنيد.

چطور با دعوت دوستان در رمزينكس كسب درآمد كنيم؟

كافي است با ثبت نام در رمزينكس يك كد دعوت كه به صورت پيش فرض ساخته مي‌شود را دريافت كنيد. اين كد از طريق بخش كسب درآمد در دسترس قرار مي‌گيرد. همينطور اين امكان وجود دارد كه كد دعوت اختصاصي براي دوستان خود بسازيد.

كارمزد واريز و برداشت در رمزينكس چقدر است؟

صرافي پرطرفدار رمزينكس هيچ كارمزدي براي واريز و برداشت از حساب رمزينكس از مشتريان دريافت نمي‌كند و كارمزدهايي كه در اين مواقع دريافت مي‌شود از طرف شبكه بلاكچين است. اين كارمزدهاي مربوط به شبكه بلاكچين براي هر رمزارزي متفاوت است و بايد هر كدام را جداگانه بررسي كنيد.



ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۵۴:۳۸ ] [ روزبه افشاري ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی