فاركس حرفه اي
نماينده بروكرهاي معتبر فاركس و باينري آپشن

💥نقاط شكست حمايت و مقاومت بروكر پاكت آپشن⚡

شناسايي سطوح حمايت و مقاومت يكي از مهمترين مهارت هايي است كه يك معامله گر پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن بايد آن را بهبود ببخشد. اين مهارت به شما اجازه مي دهد كه متوجه شويد قيمت در زمان رسيدن به سطوح حمايت و مقاومت از خود چه واكنشي نشان مي‌دهد.

بدين ترتيب با استفاده از نقاط شكست در چارت معاملاتي پاكت آپشن شما مي‌توانيد نقاط مهم براي ورود به معامله و خروج از معامله پاكت آپشن را راحت تر پيدا كنيد و به سودآوري در اين بروكر بپردازيد.

در برخي مواقع، قيمت به سطح حمايت و مقاومت مي‌رسد و سپس تغيير جهت مي‌دهد. در برخي مواقع ديگر، قيمت از اين سطوح حمايت و مقاومت عبور مي‌كند و شما مي‌توانيد طبق اين رويدادها به سودآوري در بروكر پاكت آپشن بپردازيد.

در اين مطلب به نحوه بهره گيري از نقاط شكست حمايت و مقاومت براي سودآوري و معامله كردن به صورت موفقيت آميز مي‌پردازيم و شما را آماده مي‌كنيم كه در زمان عبور قيمت از سطوح حمايت يا مقاومت يا حتي برگشت از اين سطوح چه اقدام معاملاتي مي‌توانيد انجام دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

رسم سطوح حمايت و مقاومت در پاكت آپشن

سطوح حمايت و مقاومت با يك خط افقي و مورب به نام خطوط ترند پس از افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن رسم مي‌شوند. اگر قيمت در دو نقطه قيمتي مشابه متوقف شده و تغيير جهت دهد، بنابراين يك خط افقي رسم مي‌شود تا نشان دهد بازار كار سختي در عبور از اين منطقه دارد.

در يك ترند صعودي، قيمت حد بالا و همينطور حد پايين بالاتري ثبت مي‌كند. در يك ترند نزولي، قيمت حد پايين و همينطور حد بالاي پايين‌تري ثبت مي‌كند.

حداكثرها و حداقل ‌ها را در حين يك ترند به وسيله‌ يك خط به هم وصل مي‌كنيم. در ادامه اين خط را به سمت راست گسترش مي‌دهيم تا ببينيم در كدام نقطه احتمال توقف قيمت در حمايت و مقاومت آينده وجود دارد. اين خطوط ساده، ترند ها، محدوده ‌هاي قيمتي و ديگر الگو هاي پاكت آپشن را نمايان مي‌كنند.

سطوح مقاومت و حمايت براي معامله ‌گران اطلاعاتي بصري را فراهم مي‌كنند كه نشان مي‌دهد نماد معاملاتي در حال حاضر به كدام سمت در حال حركت بوده و در آينده احتمال چه روندي در بازار پاكت آپشن وجود دارد و از اين طريق مي‌توانيد براي سودآوري خود برنامه ريزي كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

زمان شكست سطوح مقاومت و حمايت پاكت آپشن

حالا با فرض اينكه مي‌دانيد سطوح حمايت و مقاومت در سايت بروكر پاكت آپشن چه هستند، بايد توجه كنيد كه چه زماني قيمت با اين سطوح واكنش نشان مي‌دهد و از آنها عبور مي‌كند.

در واقع قيمت در محدود سطوح حمايت و مقاومت نوسان مي‌كند و معمولا از بين اين سطوح خارج نمي‌شود. در واقع سطوح حمايت و مقاومت دو تا از بهترين انديكاتورهاي پاكت آپشن هستند كه معامله گران بايد حتما از نحوه عملكرد آنها آگاه باشند.

با نوسان قيمت يك نماد معاملاتي پاكت آپشن، معمولا قيمت به نقطه‌اي مي‌رسد كه از آن بازمي‌گردد. اين سطوح حمايت و مقاومت هستند. سطح حمايت در سمت پايين و حداقل قيمت ايجاد مي‌شود و سطح مقاومت در سمت بالا و حداكثر قيمت پاكت آپشن ايجاد مي‌شود.

سطوح حمايت و مقاومت در انواع ضعيف و قوي ايجاد مي‌شوند. قدرت يك سطح حمايت يا مقاومت با تعداد دفعاتي كه قيمت با برخورد به آن سطح بازگشته است محاسبه مي‌شود. سطوح حمايت و مقاومت قدرتمند در واقع سطوح هستند كه قيمت بازار پاكت آپشن در يك بازه زماني مشخص به تعداد متعددي از آن بازگشته است.

اگر قيمت تنها يك بار با برخورد به سطح حمايت يا مقاومت بازگشته است، آن سطح ضعيف در نظر گرفته مي‌شود و شكستن آن نيز در آينده براي قيمت چندان سخت نخواهد بود. اندازه حركت قيمت بايد قدرتمند باشد تا از يك سطح حمايت يا مقاومت قدرتمند در سايت بروكر PocketOption عبور كند.


براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

نحوه تشخيص قدرت سطوح حمايت و مقاومت پاكت آپشن

در استفاده از يك چارت كندل در سايت رسمي بروكر PocketOption شما ابتدا بايد ترند غالب بازار را شناسايي كنيد. اگر با يك ترند قدرتمند سر و كار داريم، متوجه خواهيد شد كه كندل هاي ايجاد شده بزرگتر هستند و اغلب دو يا بيشتر كندل با يك رنگ به طور متوالي شكل مي‌گيرد.

شما همينطور مي‌توانيد انتظار داشته باشيد كه اگر يك رويداد اقتصادي يا اخبار اقتصادي پاكت آپشن در راه باشد، اندازه حركت يا Momentum قيمت قدرتمندتر مي‌شود. پس از انتشار اخبار مشاهده خواهيد كرد كه قيمت ها در يك جهت خاص حركت كرده و اغلب از سطوح حمايت و مقاومت عبور مي‌كنند.

در مواقع ديگر، يك ثبات قيمت قبل از رسيدن قيمت به سطح حمايت يا مقاومت به وجود مي‌آيد. اين يعني قيمت وارد يك محدوده باريك در كابين بروكر پاكت آپشن مي‌شود و براي مدتي از آن خارج نمي‌شود.

با نزديك شدن قيمت به سطوح حمايت و مقاومت، قيمت قدرت و اندازه حركت كافي را جمع مي‌كند تا سطح موردنظر را بشكند. با اين حال در بسياري از مواقع قيمت معمولا قبل از اينكه سطح را بشكند دوباره به محدوده قيمت پاكت آپشن قبلي بازمي‌گردد.


براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

نقاط شكست اشتباه در بروكر پاكت آپشن PocketOption

نقاط شكست اشتباه زماني رخ مي‌دهند كه قيمت از سطح حمايت يا مقاومت پس از ورود به سايت بروكر پاكت آپشن عبور مي‌كند و تقريبا به طور آني قبل از اينكه ترند معاملاتي تغيير جهت دهد دوباره به محدوده قبلي بازمي‌گردد.

نقاط شكست اشتباه در واقع مناطقي هستند كه بيشتر معامله گران بروكر پاكت آپشن دچار معامله ناموفق و ضرر و از دست دادن سرمايه مي‌شوند. يك راه براي اجتناب از نقاط شكست اشتباه اين است كه به رفتار قيمت در زمان رسيدن به سطوح حمايت و مقاومت توجه كنيم.

اينكه چه ترندي ايجاد مي‌شود؟ براي مثال قيمت ممكن است در زمان برخود با سطح مقاومت يك ترند نزولي پاكت آپشن ايجاد كند. نقطه شكست اشتباه در واقع زماني رخ مي‌دهد كه قيمت از سطح مقاومت عبور كرده و بالاتر از آن باقي مي‌ماند و سپس پس از مدت بسيار كوتاهي سقوط مي‌كند.

🔥شرايط ورود به معامله با نقاط شكست توضيحات
✨قدرتمند بودن سطح مقاومت يا حمايت سطح مقاومت يا حمايت بايد حداقل چند بار جلوي عبور قيمت را گرفته باشد
⚡زمان ورود به معامله پس از شكست سطوح صبر كردن و ورود به معامله پس از ديدن واكنش بازار
❗اجتناب از سيگنال اشتباه بررسي وضعيت اشباع بازار و آمادگي براي تغيير جهت

نحوه بهره‌گيري از نقاط شكست در پاكت آپشن

اگر قيمت از يك سطح مقاومت يا حمايت ضعيف عبور كند، شما مي‌توانيد انتظار داشته بشايد كه ترند در همان جهت در وب سايت رسمي كارگزاري پاكت آپشن ادامه پيدا خواهد كرد. در صورت وجود يك سطح حمايت يا مقاومت قدرتمند، در زمان برخورد قيمت با آن به رفتار قيمت توجه داشته باشيد.

پس از برخورد قيمت با يك مقاومت قيمت معمولا يك ترند نزولي را پيش مي‌گيرد. اگر شكست صورت گيرد، صبر كنيد تا زماني كه بازار واكنش خود را نشان دهد و سريعا وارد معامله نشويد. پس از آن زمان ورود به معامله بر اساس ترند پاكت آپشن ايجاد شده است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

چرا نقاط شكست اشتباه به طور كلي ايجاد مي‌شوند؟ نقاط شكست اشتباه معمولا زماني رخ مي‌دهند كه معامله گران زماني وارد بازار مي‌شوند كه از قبل اشباع شده است و آماده تغيير جهت بازار پاكت آپشن است.

معامله گران حرفه‌اي مي‌دانند كه بايد كمي پس از نقطه شكست صبر كنند تا بازار واكنش خود را نشان دهد و سپس وارد معامله شوند. پس از اينكه با برخورد به سطح مقاومت و كمي عبور از آن، دوباره بازار وارد روند نزولي مي‌شود، بهترين زمان براي ورود به معامله فروش پاكت آپشن است.

معامله بر اساس ترندهاي بازار پاكت آپشن

همانطور كه گفتيم، آگاه بودن از اينكه قيمت در زمان رسيدن به يك سطح مقاومت يا حمايت چطور عمل مي‌كند به شما اجازه مي‌دهد كه بدانيد وقتي دوباره اين اتفاق افتاد چطور در سايت كارگزاري پاكت آپشن به سودآوري بپردازيد.

بنابراين خواندن چارت هاي پاكت آپشن بسيار مهم است. ما پيشنهاد مي‌كنيم كه با استفاده از بازه هاي زماني بزرگ در چارت ها معامله كنيد. براي مثال اگر شما با كندل هاي 5 دقيقه‌اي به معامله مي‌پردازيد، بهتر است به خواند چارت هاي 30 دقيقه‌اي يا 3 ساعته بپردازيد.

مواقعي وجود دارد كه قيمت به طور مداومي از سطوح حمايت و مقاومت عبور مي‌كند. شما مي‌توانيد از ابزارهاي بيشتر و انديكاتورها در پاكت آپشن استفاده كنيد تا مشخص كنيد كه چه زماني بهترين موقع براي ورود به معامله براي شما است.

يكي از ابزار بسيار مفيد انديكاتور باندهاي بولينگر در پاكت آپشن است. راه هاي مختلفي براي استفاده از اين انديكاتور وجود دارد. براي مثال زماني كه قيمت قبل از نزولي و شكست باند پايين، به سطح مقاومت يا حمايت نزديك مي‌شود، اين سيگنالي براي يك معامله فروش در پاكت آپشن است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

استفاده از سطوح حمايت و مقاومت به طور كلي يك مهارت است كه نياز به صبر و تمرين زيادي دارد. هدف شما اين است كه پس از شكست سطوح حمايت و مقاومت، نقطه ورود مناسبي براي معامله خود پيدا كنيد و از طريق آن به سود در پاكت آپشن دست پيدا كنيد.

اگر مي‌خواهيد اين مهارت ها را به چالش بكشيد بهتر است به باز كردن يك حساب دمو پاكت آپشن بپردازيد و شروع به معامله بدون ريسك بكنيد. تنها راه شناسايي سطوح حمايت و مقاومت و همينطور مشخص كردن اينكه چه زماني قيمت قرار است آنها را بشكند، تمرين كردن است.

سوالات متداول معامله با نقاط شكست در پاكت آپشن

سطوح حمايت و مقاومت در پاكت آپشن چيست؟

در واقع قيمت در محدود سطوح حمايت و مقاومت نوسان مي‌كند و معمولا از بين اين سطوح خارج نمي‌شود. در واقع سطوح حمايت و مقاومت دو تا از بهترين انديكاتورهاي پاكت آپشن هستند كه معامله گران بايد حتما از نحوه عملكرد آنها آگاه باشند. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

چطور از نقاط شكست اشتباه در پاكت آپشن اجتناب كنيم؟

نقاط شكست اشتباه در واقع مناطقي هستند كه بيشتر معامله گران بروكر پاكت آپشن دچار معامله ناموفق و ضرر و از دست دادن سرمايه مي‌شوند. يك راه براي اجتناب از نقاط شكست اشتباه پس از افتتاح حساب در پاكت آپشن اين است كه به رفتار قيمت در زمان رسيدن به سطوح حمايت و مقاومت توجه كنيم.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

سطح حمايت قدرتمند در پاكت آپشن چه كاربردي دارد؟

سطوح حمايت و مقاومت در انواع ضعيف و قوي ايجاد مي‌شوند. قدرت يك سطح حمايت يا مقاومت با تعداد دفعاتي كه قيمت با برخورد به آن سطح بازگشته است محاسبه مي‌شود. سطوح حمايت و مقاومت قدرتمند در واقع سطوح هستند كه قيمت در يك بازه زماني مشخص به تعداد متعددي از آن بازگشته است.

چطور از باندهاي بولينگر در پاكت آپشن استفاده كنيم؟

يكي از ابزار بسيار مفيد انديكاتور باندهاي بولينگر پاكت آپشن است. راه هاي مختلفي براي استفاده از اين انديكاتور وجود دارد. براي مثال زماني كه قيمت قبل از نزولي و شكست باند پايين، به سطح مقاومت يا حمايت نزديك مي‌شود، اين سيگنالي براي يك معامله فروش در پاكت آپشن است.

نحوه رسم سطوح حمايت و مقاومت پاكت آپشن چگونه است؟

حداكثرها و حداقل ‌ها را در حين يك ترند به وسيله‌ يك خط به هم وصل مي‌كنيم. در ادامه اين خط را به سمت راست گسترش مي‌دهيم تا ببينيم در كدام نقطه احتمال توقف قيمت در حمايت و مقاومت آينده وجود دارد. اين خطوط ساده، ترند ها، محدوده ‌هاي قيمتي و ديگر الگوهاي چارتي پاكت آپشن را نمايان مي‌كنند.




ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۴۶:۴۴ ] [ روزبه افشاري ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی