فاركس حرفه اي
نماينده بروكرهاي معتبر فاركس و باينري آپشن

💰دستورات معاملاتي بروكر پاكت آپشن PocketOption💥

سايت رسمي بروكر پاكت آپشن طيف قابل توجهي از دستورهاي معاملاتي را ارائه مي‌كنند تا معامله ‌گران انعطاف لازم را در معاملات داشته باشند و بتوانند بهتر معامله خود را شخصي ‌سازي كرده و در مقابل ريسك از خود حفاظت كنند.

دستورهاي معاملاتي پاكت آپشن عضوي بسيار مهم از هر معامله محسوب مي‌شوند زيرا استفاده از دستور مناسب در معامله باعث ايجاد حس اطمينان در معامله مي‌شود كه معامله خود را در زمان و با قيمت دلخواه پياده‌سازي كنند.

انتخاب دستور مناسب همينطور مي‌تواند باعث به حداكثر رساندن سودآوري پاكت آپشن در بازارها شود. بدين ترتيب، اهميت بالايي دارد كه شما با هر نوع دستور آشنايي كافي را داشته باشيد و بتوانيد از ويژگي‌هاي مختلفي را در دسترس قرار گرفته است،‌ بهترين استفاده را بكنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

🔥انواع دستور معاملاتي پاكت آپشن كاربردها
💱دستور توقف ضرر پاكت آپشن محدود كردن ضرر در معاملات
📈دستور توقف ضرر دنباله دار پاكت آپشن محدودكننده متغير ضرر
💰دستور كسب سود پاكت آپشن حفظ سود كسب شده و از دست ندادن آنها
💥دستور GTC پاكت آپشن بسته شدن تنها تا زمان اجرا يا لغو
💵دستور پايان روز پاكت آپشن بسته شدن معامله در پايان روز معاملاتي

نحوه بهره‌گيري از دستورهاي معاملاتي پاكت آپشن

اينكه معامله‌ گر پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن از چه دستوري استفاده مي‌كند،‌ تفاوت بزرگي در قيمتي كه براي ورود به معامله ارائه مي‌كنند و بازدهي كه از معامله دريافت مي‌كند، ايجاد مي‌كنند.

ديدگاه مناسب اين است كه به هر نوع دستور به عنوان ابزار جداگانه‌اي كه هدف مشخص و متفاوتي دارد، نگاه كنيد. چه در هنگام خريد و چه فروش، مهترين نكته اين است كه هدف اصلي خود از معامله در بروكر پاكت آپشن را شناسايي كنيد.

آيا مي‌خواهيد قيمت معامله خود را كنترل كنيد؟ آيا به دنبال اين هستيد كه بلافاصله و به سرعت معامله خود را با قيمت فعلي بازار اجرا كنيد؟ شما مي‌توانيد مشخص كنيد كه از كدام دستور معاملاتي پاكت آپشن براي هدف معامله خود بهره بگيريد.

قبل از اينكه شروع به استفاده از انواع دستورها در بازار معاملات واقعي و با سرمايه‌ خودتان كنيد، ضروري است كه در يك حساب دمو پاكت آپشن به امتحان كردن آنها با پول مجازي بپردازيد.

كافي است يك حساب معاملاتي دمو باز كنيد، يك نماد معاملاتي را انتخاب كرده و شروع به پياده‌ سازي دستورهاي حد،‌ بازار و توقف بكنيد و نتيجه‌ آنها را در حساب تمريني پاكت آپشن به طور كاملا خوانا و ساده مشاهده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

دستور توقف بازار يا توقف ضرر پاكت آپشن

يك دستور Stop Market يا توقف بازار در واقع نوعي از دستور توقف ضرر است كه براي محدود كردن مقدار قابل ضرر براي معامله ‌گر در يك معامله، طراحي شده است و شما مي‌توانيد از طريق سايت رسمي بروكر PocketOption به آن دسترسي پيدا كنيد.

اين دستور مي‌تواند براي يك معامله خريد يا فروش باشد و تنها زماني اجرا مي‌شود كه قيمت بازار براي آن نماد، سهام يا كالا به سطح تعيين شده‌اي برسد. زماني كه بازار سريعا حركت مي‌كند، قيمت نهايي معامله مي‌تواند بدتر از چيزي باشد كه در دستور توقف ضرر پاكت آپشن ثبت شده است.

از آنجايي كه معاملات موفق تمركز زيادي بر روي به حداقل رساندن ضررها و به حداكثر رساندن سودها دارند، هر معامله ‌گر حرفه‌اي داراي قيمتي در ذهنش است كه آستانه است و نياز به خروج از معامله پاكت آپشن دارد.

دستور توقف بازار پاكت آپشن يا Stop Market در واقع اين آستانه را به صورت رسمي بر روي چارت پاكت آپشن ثبت مي‌كند و شما را از بررسي مداوم قيمت‌ها، نجات مي‌دهد.

دستور توقف بازار كه به صورت ساده به عنوان دستور توقف ضرر نيز شناخته مي‌شود، براي محافظت معامله‌ گر از ضرر در هنگام نوسان ‌هاي قيمتي پاكت آپشن و پيش‌ بيني اشتباه، طراحي شده است.

در اين دستور يك قيمت تعيين مي‌شود كه در آن معامله خريد يا فروش پاكت آپشن به صورت اتوماتيك انجام مي‌گيرد. تا زماني كه قيمت به آن حد مشخص نرسد، معامله‌اي در پاكت آپشن انجام نخواهد گرفت.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

دستور حد توقف ضرر در بروكر پاكت آپشن

اين دستور نوعي از توقف ضرر است كه از دستورهاي حدي براي اجرا استفاده مي‌كند. دستورهاي توقف ضرر حدي معمولا از دو نوع قيمت پس از ورود به سايت بروكر پاكت آپشن استفاده مي‌كنند، يكي قيمت توقف و ديگري قيمت حد.

دستور تا زماني كه قيمت به قيمت توقف نزسد، اجرا نمي‌شود و پس از آن دستور حد فعال مي‌شود. دو نوع دستور حد در معاملات وجود دارد: دستور حد براي باز كردن يك معامله پاكت آپشن و دستور حد براي بستن يك معامله.

در هنگام استفاده از يك دستور حد، معامله شما زماني اجرا مي‌شود كه بازار به قيمت انتخابي شما يا بهتر از آن برسد. براي مثال فرض كنيد كه شما يك نماد معاملاتي با قيمت 46 دلار خريداري مي‌كنيد و يك دستور حد توقف ضرر را با قيمت توقف 45.50 و قيمت حد 45 دلار تنظيم مي‌كنيد.

اين يعني وقتي قيمت كمتر از 45.50 بيايد، دستور توقف در پاكت آپشن فعال شده و شروع به فروش مي‌كند و تا زماني كه قيمت بالاتر از 45 دلار باقي بماند،‌ اين فروش ادامه پيدا مي‌كند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

توقف ضرر دنباله ‌دار در بروكر پاكت آپشن

براي معامله‌ گراني كه مي‌خواهند بيشترين كنترل را داشته باشند، توقف ضررهاي دنباله ‌دار گزينه‌ بسيار مناسبي در سايت بروكر پاكت آپشن هستند.

توقف ضرر دنباله ‌دار در واقع توقف ضررهايي هستند كه با حركت قيمت به نفع معامله‌ گر، تغيير پيدا كرده و قيمت را دنبال مي‌كنند تا ريسك پاكت آپشن براي اشتباه كردن در پيش‌بيني روند بازار را بيشتر از هميشه كاهش دهند.

در دستور توقف ضرر دنباله دار، مقدار فاصله با قيمت بازار را مي‌توان به صورت يك مبلغ دلاري ثابت يا يك درصد مشخص كرد. اگر شرايط توقف ضرر ايجاد شود و قيمت بازار به آن سطح مشخص شده برسد، دستور اجرا شده و به يك دستور بازار پاكت آپشن تبديل مي‌شود.

براي مثال فرض كنيد يك معامله‌ گر براي جفت ‌ارز پاكت آپشن EUR/USD در قيمت 1.1800 وارد معامله شده و يك توقف ضرر 200 پيپي را در 1.1780 ثبت كرده است. با افزايش قيمت به 1.1810، سطح توقف ضرر نيز از 1.1780 بالاتر رفته و به سطح 1.1790 تغيير پيدا مي‌كند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

دستور حد بسته شدن در پاكت آپشن PocketOption

يك دستور حد بسته شدن يا Limit On Close در واقع يك دستور حد است كه براي اجراي معاملات سايت معامله پاكت آپشن در قيمت بسته شدن بازار به وجود آمده است. دستورهاي حد يا Limit قيمتي كه براي نماد معاملاتي پرداخت مي‌شود، يا قيمتي كه نماد معاملاتي به فروش مي‌رود را كنترل مي‌كند.

حد بسته شدن به اين معنا است كه معامله تنها در زماني كه قيمت در محدوده‌ قيمت بسته شدن باشد، انجام خواهد گرفت. دستور بسته شدن در واقع يك دستور حد پاكت آپشن است كه اجراي آن بر اساس قيمت بسته شدن بازار مي‌باشد.

دستورهاي حد براي سرمايه‌ گذاران پاكت آپشن فرصت‌ هايي را فراهم مي‌كنند كه براي خريد يا فروش نمادهاي معاملاتي قيمتي را تنظيم كنند. اين نسبت به معاملات معمول بازار داراي مزيت ‌هايي است زيرا به سرمايه ‌گذار اجازه مي‌دهد قيمت دقيق و سودي كه مي‌توانند كسب كنند را براي خريد و فروش نماد انتخاب كنند.

از طرفي ديگر، دستورهاي حد اجرا شدن معامله را تضمين نمي‌كنند زيرا قيمت بايد به قيمت حد يا بهتر از آن برسد. دستورهاي معاملات بازار يا Market Order داراي پارامترهاي ضعيف تري هستند اما حتما اجرا مي‌شوند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

دستور كسب سود در بروكر پاكت آپشن

هر معامله‌اي نيازمند يك خروج در زمان مناسب است. وارد شدن به معامله در واقع مرحله‌ آسان آن است اما زماني كه از معامله خارج مي‌شويد، سود يا ضرر شما را در سايت رسمي كارگزاري پاكت آپشن مشخص مي‌كند.

معاملات مي‌توانند بر اساس مجموعه شرايطي خاص بسته شوند. براي مثال يك دستور توقف ضرر دنباله ‌دار يا با استفاده از يك نقطه‌ هدف سودآوري.

يك هدف سودآوري در واقع سطح قيمتي از قبل مشخص ‌شده‌اي است كه شما به بستن معامله و كسب سود تمايل خواهيد داشت. به اين كار استفاده از دستور كسب سود پاكت آپشن يا Take Profit مي‌گويند و شما مي‌توان از طريق آن از حذف شدن سودآوري هاي كسب شده خود جلوگيري كنيد.

اگر قيمت به سطح هدف برسد، معامله به طور اتوماتيك بسته مي‌شود. نقاط هدف سودآوري در پاكت آپشن هم مزايايي دارد و هم معايبي و همينطور چندين راه براي مشخص كردن مكان اعمال نقطه هدف وجود دارد.

دستور معاملاتي GTC در بروكر پاكت آپشن

دستور معاملاتي Good Till Canceled يا فعال تا زمان لغو شدن به يك درخواست خريد يا فروش مربوط مي‌شود و طوري طراحي شده است تا زمان لغو يا اجرا شدن پس از ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن باز باقي بماند.

اين دستور مي‌تواند توسط يك سرمايه ‌گذار كه به دنبال خريد يا فروش يك نماد معاملاتي پاكت آپشن در يك قيمت مشخص است،‌ مورد استفاده قرار بگيرد. اين نوع از دستور معاملاتي به تدريج به يك جايگرين براي دستورهاي روزانه‌ كه پس از به پايان رسيدن نشست معاملاتي بازار در آن روز بسته مي‌شوند، تبديل شده‌اند.

اين در حالي است كه دستور معاملاتي GTC باعث مي‌شود تا زماني كه معامله اجرا شده يا اينكه لغو شود، فراتر از اين محدوديت، در كابين بروكر پاكت آپشن باز باقي بماند.

البته بايد توجه داشته باشيد كه دستورهاي معاملاتي GTC در حين ساعات پس از بسته شدن نشست معاملاتي فعال نيستند و فقط تنها در زمان عادي بازار معاملاتي قابل اجرا هستند.

دستور معاملاتي پايان روز پاكت آپشن

يك دستور معاملاتي پايان روز در واقع يك معامله خريد يا فروش براي نمادهاي معاملاتي است كه به درخواست سرمايه ‌گذار، فقط تا پايان روز معاملاتي در سايت بروكر رسمي PocketOption باز است.

اين مي‌تواند يك دستوري باشد كه يك معامله جديد را آغاز مي‌كند يا يك معامله باز را مي‌بندد اما در هر دو صورت معمولا به عنوان يك دستور توقف يا حد،‌ بر اساس يك قيمت شرطي ثبت شده است.

يك دستور معاملاتي پايان روز، هر نوع دستور معاملاتي براي سهام يا ديگر نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن را شامل مي‌شود كه داراي محدوديت زماني پايان آن روز معاملاتي باشد. اين دستور همينطور با نام يك دستور روز نيز شناخته مي‌شود و در تضاد با دستورهاي GTC مي‌باشد.

پايان نشست معاملاتي پاكت آپشن به اينكه چه نمادي در حال معامله است و در چه بازاري معامله مي‌كنيد،‌ بستگي دارد. صرف نظر از زماني كه دستور ثبت شده است، معاملات پايان روز بايد تا پايان روز يا نشست معاملاتي، تراكنش شوند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

سوالات متداول دستورات معاملاتي بروكر پاكت آپشن PocketOption

دستور معاملاتي در بروكر پاكت آپشن چيست؟

دستورهاي معاملاتي پاكت آپشن عضوي بسيار مهم از هر معامله محسوب مي‌شوند زيرا استفاده از دستور مناسب در معامله باعث ايجاد حس اطمينان در معامله مي‌شود كه معامله خود را در زمان و با قيمت دلخواه پياده‌سازي كنند. براي دريافت اطلاعات بيشتر در اين زمينه بهتر است از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

چطور شروع به استفاده از دستورهاي معاملاتي پاكت آپشن بكنيم؟

قبل از اينكه شروع به استفاده از انواع دستورها در بازار معاملات واقعي و با سرمايه‌ خودتان كنيد، ضروري است كه در يك حساب دمو به امتحان كردن آنها با پول مجازي بپردازيد. كافي است يك حساب معاملاتي دمو باز كنيد، يك نماد معاملاتي را انتخاب كرده و شروع به پياده‌ سازي دستورهاي حد،‌ بازار و توقف پس از افتتاح حساب در پاكت آپشن بكنيد.

توقف ضرر دنباله دار پاكت آپشن چيست؟

براي معامله‌ گراني كه مي‌خواهند بيشترين كنترل را داشته باشند، توقف ضررهاي دنباله ‌دار گزينه‌ بسيار مناسبي هستند. توقف ضرر دنباله ‌دار در واقع توقف ضررهايي هستند كه با حركت قيمت به نفع معامله‌ گر، تغيير پيدا كرده و قيمت را دنبال مي‌كنند تا ريسك پاكت آپشن براي اشتباه كردن در پيش‌بيني روند بازار را بيشتر از هميشه كاهش دهند.

دستور حد بسته شدن پاكت آپشن چه كاربردي دارد؟

حد بسته شدن به اين معنا است كه معامله تنها در زماني كه قيمت در محدوده‌ قيمت بسته شدن باشد، انجام خواهد گرفت. دستور بسته شدن در واقع يك دستور حد پاكت آپشن است كه اجراي آن بر اساس قيمت بسته شدن بازار مي‌باشد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

دستور معاملاتي پايان روز پاكت آپشن چيست؟

يك دستور معاملاتي پايان روز در واقع يك معامله خريد يا فروش براي نمادهاي معاملاتي است كه به درخواست سرمايه ‌گذار، فقط تا پايان روز معاملاتي در سايت PocketOption باز است. اين مي‌تواند يك دستوري باشد كه يك معامله جديد را آغاز مي‌كند يا يك معامله باز را مي‌بندد اما در هر دو صورت معمولا به عنوان يك دستور توقف يا حد،‌ بر اساس يك قيمت شرطي ثبت شده است.




ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ بهمن ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۰:۵۸ ] [ روزبه افشاري ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی