فاركس حرفه اي
نماينده بروكرهاي معتبر فاركس و باينري آپشن

✨آموزش كنترل ضرر در بروكر پاكت آپشن💰

احتمالا شما نيز مانند بسياري ديگر با فكر سودآوري هزاران دلاري در زمان كم شروع به معامله پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن كرده‌ايد. اميدوار به يك تراكنش خوب هستيد كه براي شما به سرعت و آساني سرمايه فراهم كند و سرمايه خود را به سرعت چند برابر كنيد.

خب اگر چنين تفكري داريد اشكالي ندارد اما در تله باز كردن تعداد زيادي تراكنش در پلتفرم پاكت آپشن به منظور جبران ضررها يا سودآوري بالا نيفتيد. اين از اشتباهاتي است كه نه تنها تازه‌ كارها بلكه معامله گران حرفه‌اي نيز مرتكب مي‌شوند.

پشت تصميماتي كه مي‌گيريد هميشه احساسات نيز وجود دارد و احساسات به شما مي‌گويد كه بارها و بارها وارد معامله شويد حتي اگر شرايط بازار معاملاتي پاكت آپشن به نفع شما نباشد. پس سوال بزرگ اين است كه چه زماني معامله كردن را متوقف كرده و ضررمان را كنترل كنيم؟

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

✨عوامل كنترل كننده ضرر در معاملات عوامل اصلي ضرر در معاملات
🔥داشتن يك برنامه معاملاتي پاكت آپشن عدم كنترل احساسات
📈تحليل بازار قبل از معامله پاكت آپشن نداشتن استراتژي مديريت ريسك
💱استفاده از حساب دمو پاكت آپشن معامله بيش از حد

روانشناسي معاملات بروكر پاكت آپشن

صرف ساعات طولاني در مقابل كامپيوتر مي‌توانيد بسيار خسته‌كننده باشد. نظارت بر حركات قيمتي در سايت بروكر پاكت آپشن، صبر كردن براي سيگنال هاي مربوط به انديكاتورهاي پاكت آپشن و دنبال كردن معاملات به توجه بسياري نياز دارد.

زماني كه خسته هستيد قادر به تفكر به صورت شفاف نخواهيد بود. به همين دليل است كه شما بايد مهارت اينكه خود را كنترل كنيد و بگوييد معامله كردن براي امروز بس است را تقويت كنيد و به كنترل ضرر پاكت آپشن بپردازيد.

روانشناسي معاملات در واقع يك اصطلاح گسترده محسوب مي‌شود كه شامل تمام احساساتي كه يك معامله ‌گر با آن مواجه مي‌شود،‌ است. برخي از اين احساسات بازار پاكت آپشن مفيد بوده و بايد آنها را قبول كنيد اما برخي ديگر مانند ترس، طمع، استرس و عصبانيت را بايد كنترل كنيد.

در واقعيت، بسياري از معامله‌ گران بروكر پاكت آپشن اثرات منفي روانشناسي معاملات را بيشتر از اثرات مثبت آن تجربه مي‌كنند. براي مثال بستن معامله متضرر بدون فكر از ترس ضرر بيش از حد و از آن طرف نگه داشتن بيش از حد معاملات متضرر با اميد واهي تغيير مسير بازار.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

آشنايي با روش هاي كاهش ضرر پاكت آپشن💥 بهترين ترفندهاي مديريت ضرر پاكت آپشن💰 ريسك هاي معاملاتي بروكر PocketOption✨ احساسات در معاملات پاكت آپشن💵

احساسات در معاملات بروكر پاكت آپشن PocketOption

زماني كه شما تنها بر روي كسب سودآوري زياد در سايت بروكر PocketOption تمركز مي‌كنيد اما پشت سر هم با معاملات ناموفق مواجه مي‌شيد، ممكن است احساس خستگي، ترس و اضطراب را تجربه كنيد اما اين احساسات اثر خوبي را بر روي شما ندارند.

به همين شكل احساس هاي طمع، اعتماد به نفس بيش از حد، يك دندگي يا هيجان نيز به عملكرد شما كمكي نمي‌كنند و شما را در مسير ضرر در بروكر پاكت آپشن قرار مي‌دهند.

شما بايد آگاه باشيد و ابتدا خود را بشناسيد. عكس العمل هاي خود را بدانيد و نقاط ضعف و قوت خود را شناسايي كنيد. به شما كمك خواهد كرد كه از هر ضرري اجتناب كنيد. فراموش نكنيد كه شما يك چوب دستي جادويي در اختيار نداريد بنابراين كسب سود پاكت آپشن آسان نخواهد بود.

مثالي بارز از تاثير احساسات بر معاملات زماني است كه معامله ‌گران از حساب دمو يا تمريني به سراغ حساب واقعي پاكت آپشن و معامله با مبالغ واقعي مي‌روند. اغلب معامله ‌گران در اين مواقع متوجه مي‌شوند كه استراتژي آنها به طور ناگهاني به يك استراتژي بي ‌فايده تبديل شده است.

دليل اينكه يك استراتژي در پاكت آپشن يكسان در دو حساب دمو و واقعي نتايج متفاوتي دارند، روانشناسي معاملاتي بي ‌ثبات و حساسيت در مورد احساسات است. زماني كه معامله‌ گران از پولي كه خودشان به سختي به دست آورده‌اند در معاملات استفاده مي‌كنند، احساسات بسياري بر روي معاملات تاثير مي‌گذارد.

اين باعث مي‌شود تصميم ‌گيري متعادل در بازار معاملاتي سخت‌ تر شود. نتايج مثبت احساسات مثبت و نتايج منفي احساسات منفي به ارمغان مي‌آورند. بنابراين بايد تفاوت اين دو را به طور جدي بدانيد و قبل از ورود به معامله در پاكت آپشن از آن آگاه باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

ترس و طمع در معاملات پاكت آپشن PocketOption

ترس و طمع و به طور كلي احساسات بازار اغلب جزو اصلي ‌ترين عناصر گرداننده‌ بازارهاي مالي هستند. درك اينكه چه زماني بايد اين احساسات را در كنترل خود نگه‌داريد، مي‌تواند سرنوشت شما به عنوان يك معامله‌ گر موفق يا ناموفق در سايت كارگزاري پاكت آپشن را مشخص كند.

ترس و طمع مي‌تواند بين معامله‌ گران رايج باشد و اگر آن را به خوبي مديريت نكنيد، مي‌تواند خسارت‌ هاي بسياري براي شما ايجاد كند. ترس اغلب به عنوان يك بي‌ميلي براي ورود به معامله PocketOption يا بستن يك معامله‌ موفق به طور مبتديانه، در بازار خود را بروز مي‌دهد.

از طرف ديگر، طمع زماني كه معامله ‌گران سرمايه‌ي بيشتري به معاملات سودآور اضافه مي‌كنند يا از اهرم پاكت آپشن بيش از حد در معاملات بهره مي‌گيرند، خود را نشان مي‌دهد.

يكي از ساده ‌ترين راه‌ هاي كاهش تاثير احساسات معاملات ‌پاكت آپشن، كاهش اندازه يا حجم معاملات‌ است. معامله‌ گران با انجام معامله بزرگ و ديدن نوسانات قيمتي بر روي آن، بدون شك دچار استرس مي‌شوند و اين استرس مي‌تواند منجر به تصميم‌ هاي بد شود.

خلق يك برنامه معاملاتي در بروكر پاكت آپشن

همانطور كه مطمئنا خودتان مي‌دانيد، ثروت و سودآوري يك روزه به سراغ شما نخواهد آمد. شما بايد يك برنامه معاملاتي قدرتمند در وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن خلق كنيد و با آن كارهاي معاملاتي خود را انجام دهيد.

شما بايد طمع را كنار بگذاريد و آماده پيشرفت آهسته در دنياي معاملات پلتفرم بروكر پاكت آپشن باشيد. برنامه معاملاتي خود را در طول مسير معاملاتي خود تغيير دهيد و بدانيد كه امكان ندارد هميشه تراكنش هاي موفق و سودآور داشته باشيد.

زماني كه يك تراكنش و معامله ضرر و زيان به بار مي‌آورد، چه كاري بايد انجام دهيد؟ آيا مدام به اشتباه خود فكر مي‌كنيد و خودتان را آزار مي‌دهيد يا اينكه از آن درس مي‌گيريد و بررسي مي‌كنيد كه چه كاري را در هنگام معامله در كابين پاكت آپشن اشتباه انجام داده‌ايد؟

يك معامله گر موفق از معاملات ناموفق خود بهره مي‌گيرد، براي هر كدام از آنها را تحليل تكنيكال پاكت آپشن انجام مي‌دهد و تاكتيك معاملاتي خود را براي آينده بهبود مي‌بخشد. اين حقيقت را قبول كنيد كه ضرر وجود دارد. بايد با آن كنار بياييد و ادامه دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

تحليل بازار در بروكر پاكت آپشن PocketOption

تصميمات معاملاتي خوب نمي‌توانند بر اساس غريزه باشند بلكه اين تصميمات بايد بر اساس ارزيابي مناسب از شرايط اقتصادي باشند. بنابراين نمي‌توانيد بدون آمادگي و بررسي شرايط بازار به ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن بپردازيد و معامله كنيد.

يك رويكرد معاملاتي متعادل چيزي است كه انديكاتورهاي تحليل تكنيكال را در نظر مي‌گيرد و شامل انواع مختلفي از چارت‌ هاي ارزيابي قبل از تصميم‌ گيري نهايي براي سرمايه ‌گذاري مي‌شود.

بهبود روانشناسي معاملاتي خود به اين معنا است كه آماده‌ گذراندن زمان بر روي تحليل تكنيكال پاكت آپشن و تحليل فاندامنتال و پياده ‌سازي تكنيك‌ هايي كه در حساب دمو پيدا كرده‌ايد، باشيد.

براي افزايش سطح توجه خود، نتايج معاملات خود را صرف نظر از اينكه چه هستند، بررسي كنيد. به اين فكر كنيد كه چرا نتايج به اين صورت است و چه كاري مي‌توانيد براي بهبود آن انجام دهيد. سپس دوباره بر اساس نتايج كسب شده به معامله در پاكت آپشن بپردازيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

آشنايي با روش هاي كاهش ضرر پاكت آپشن💥 بهترين ترفندهاي مديريت ضرر پاكت آپشن💰 ريسك هاي معاملاتي بروكر PocketOption✨ احساسات در معاملات پاكت آپشن💵

معامله بيش از حد در بروكر پاكت آپشن

همانطور كه قبل تر اشاره كرديم، شما بايد يك برنامه معاملاتي خوب را توسعه دهيد. لازم نيست تمام روز در مقابل ميز خود بنشينيد. لازم نيست وارد معاملات زيادي پس از ورود به سايت بروكر پاكت آپشن شويد.

چيزي كه مهمتر است، باز كردن يك پوزيشن در زماني است كه احتمال موفقيت معامله بيشتر است. با يك برنامه معاملاتي پاكت آپشن خوب، تنها تعداد كمي از معاملات مي‌تواند نتيجه بسيار بهتري نسبت به تعداد بالايي از معاملات براي شما به ارمغان بياورد.

بنابراين تعداد معامله زياد هيچگاه به معناي اين نيست كه سودآوري شما نيز بيشتر خواهد بود بلكه حتي مي‌تواند ضررهاي شما را تا حد زيادي افزايش دهد و شما را با يك حساب پاكت آپشن خالي از موجودي مواجه كند.

عادت به معامله در بروكر پاكت آپشن

عادت كردن و اعتياد به معامله توسط احساسات ايجاد مي‌شود. پس از افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن، شما معمولا مي‌خواهيد سرمايه تان در حساب معاملاتي بروكر پاكت آپشن رشد پيدا كند يا اينكه سريعا ضرر خود را جبران كنيد.

هر دو راه مي‌تواند باعث شود كه كنترل معاملات پاكت آپشن خود را از دست دهيد و خود را در معرض ريسك پاكت آپشن و غيرضروري براي خالي كردن حساب خود قرار دهيد.

بنابراين زماني كه شما يك برنامه معاملاتي را در دست خود داريد و اين نيازمند اين است كه تنها در روز 2 ساعت را در بازار معاملاتي حضور داشته باشيد، به آن برنامه و استراتژي پاكت آپشن وفادار بمانيد. زماني معاملات را متوقف كنيد كه زمان به پايان رسيده است و بقيه معاملات را به نشست معاملاتي بعدي نگه داريد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

امكانات بروكر پاكت آپشن براي سودآوري

وقتي در مورد كسب و كار معامله در سايت بروكر معتبر پاكت آپشن صحبت مي‌كنيم، شناختن خودتان يكي از ضروري ترين مهارت ها است. شما مي‌توانيد از نقاط قوت و همينطور نقاط ضعف به نفع خود بهره بگيريد.

احساسات خود را تحت كنترل دربياوريد و زماني كه حس مي‌كنيد تمركزتان از بين رفته است به معامله كردن نپردازيد. يك برنامه معاملاتي ايجاد كرده و آن را دنبال كنيد و هميشه به آن پايبند بمانيد چه ضرر كنيد و چه موفق شويد.

از امكانات ويژه بروكر پاكت آپشن نيز نهايت استفاده را بكنيد. يكي از اين امكانات در واقع يك حساب دمو پاكت آپشن است كه به عنوان يك قابليت رايگان در اختيار شما قرار مي‌گيرد. شما به راحتي مي‌توانيد حساب دمو را با پول مجازي تا هر چند بار كه مي‌خواهيد شارژ كنيد و براي هميشه از آن استفاده كنيد.

با حساب تمريني پاكت آپشن يك رويكرد جديد را امتحان كنيد، استراتژي پاكت آپشن خود را تست كنيد و انديكاتورها در پاكت آپشن را قبل از اينكه به سراغ حساب زنده پاكت آپشن برويد، بشناسيد.

آشنايي با روش هاي كاهش ضرر پاكت آپشن💥 بهترين ترفندهاي مديريت ضرر پاكت آپشن💰 ريسك هاي معاملاتي بروكر PocketOption✨ احساسات در معاملات پاكت آپشن💵

سوالات متداول كنترل ضرر در معاملات بروكر پاكت آپشن

چطور ضرر در معاملات پاكت آپشن را كنترل كنيم؟

زماني كه خسته هستيد قادر به تفكر به صورت شفاف نخواهيد بود. به همين دليل است كه شما بايد مهارت اينكه خود را كنترل كنيد و بگوييد معامله كردن براي امروز بس است را تقويت كنيد و به كنترل ضرر پاكت آپشن بپردازيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

معامله بيش از حد در پاكت آپشن چيست؟

تعداد معامله زياد هيچگاه به معناي اين نيست كه سودآوري شما نيز بيشتر خواهد بود بلكه حتي مي‌تواند ضررهاي شما را تا حد زيادي افزايش دهد و شما را با يك حساب پاكت آپشن خالي از موجودي مواجه كند. پس از افتتاح حساب در بروكر PocketOption هميشه با تعداد معاملات كم و سرمايه پايين شروع كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

حساب دمو پاكت آپشن چه فوايدي دارد؟

حساب دمو پاكت آپشن به عنوان يك قابليت رايگان در اختيار شما قرار مي‌گيرد. شما به راحتي مي‌توانيد حساب دمو را با پول مجازي تا هر چند بار كه مي‌خواهيد شارژ كنيد و براي هميشه از آن استفاده كنيد. با حساب تمريني پاكت آپشن يك رويكرد جديد را امتحان كنيد، استراتژي پاكت آپشن خود را تست كنيد و انديكاتورهاي پاكت آپشن را قبل از اينكه به سراغ حساب زنده پاكت آپشن برويد، بشناسيد.

چرا معاملات متضرر پاكت آپشن خود را بررسي كنيم؟

براي افزايش سطح توجه خود، نتايج معاملات خود را صرف نظر از اينكه چه هستند، بررسي كنيد. به اين فكر كنيد كه چرا نتايج به اين صورت است و چه كاري مي‌توانيد براي بهبود آن انجام دهيد. سپس دوباره بر اساس نتايج كسب شده به معامله در پاكت آپشن بپردازيد. اين كمك مي‌كند كه دوباره اشتباهات خود را تكرار نكنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

چطور از معاملات ناموفق پاكت آپشن خود درس بگيريم؟

يك معامله گر موفق از معاملات ناموفق خود بهره مي‌گيرد، براي هر كدام از آنها را تحليل تكنيكال معاملات پاكت آپشن انجام مي‌دهد و تاكتيك معاملاتي خود را براي آينده بهبود مي‌بخشد. اين حقيقت را قبول كنيد كه ضرر وجود دارد. بايد با آن كنار بياييد و ادامه دهيد و سعي كنيد معاملات سودآور شما بيشتر از معاملات متضرر باشد.




ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ بهمن ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۰۱:۴۹ ] [ روزبه افشاري ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی