فاركس حرفه اي
نماينده بروكرهاي معتبر فاركس و باينري آپشن

 

🔥اهرم يا لوريج در معاملات بروكر پاكت آپشن💰

بروكر پاكت آپشن يك ابزار و قابليت ويژه را به مشتريان خود ارائه مي كند و معامله گران مي توانند در هنگام معامله CFD ها پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن از قابليتي مفيد به نام اهرم يا لوريج بهره بگيرند.

اهرم يا لوريج پاكت آپشن در واقع به گونه‌اي عمل مي‌كند كه انواع معامله گران بروكر پاكت‌ آپشن مي‌توانند مبالغ بيشتري را از بروكر پاكت آپشن قرض بگيرند و از آن در معاملات خود استفاده كنند.

در واقع به لطف اهرم پاكت آپشن معامله گران مي‌توانند سرمايه گذاري با مبالغ بزرگتري انجام دهند و فراتر از سرمايه‌اي كه در اختيار دارند را به معامله كردن اختصاص دهند.

اين يك فرصت استثنايي براي معامله گران محسوب مي‌شود اما شامل ريسك معامله پاكت آپشن بسياري نيز مي‌شود چون شما نه تنها احتمال سودآوري بلكه احتمال ضرر كردن را نيز با استفاده از لوريج در پاكت آپشن افزايش مي‌دهند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

بنابراين بايد از اهرم در بروكر پاكت آپشن با نهايت احتياط استفاده كنيد و قبل از به كارگيري آن مهارت كافي را در استفاده از آن و همينطور تحليل بازار و نمادهاي معاملاتي داشته باشيد تا احيانا دچار ضررهاي هنگفت نشويد.

انواع اهرم و لوريج در بروكر پاكت آپشن💥 آموزش جامع استفاده از لوريج در سايت pocketoption🔥 بهترين ترفندهاي بروكر پاكت آپشن✨ ريسك معاملات بروكر پاكت آپشن💵

لوريج يا اهرم بروكر پاكت‌ آپشن چيست؟

بسياري از افراد به دليل ميزان لوريج يا اهرمي كه بروكرها ارائه مي‌كنند، به‌ بازارهاي معاملاتي در سايت بروكر پاكت آپشن جذب مي‌شوند. اهرم يا لوريج (Leverage) ابزار مالي مفيدي است كه به معامله ‌گران اجازه مي‌دهد با مبلغي بيشتر از سرمايه‌ خود به معامله بپردازند.

اين يعني يك معامله ‌گر مي‌تواند به يك معامله به ارزش 10000 دلار با تنها 1000 دلار وارد شود و اين يك اهرم ده به يك به شمار مي‌آيد. با اين حال بايد حتما آگاه باشيد كه سودآوري ‌ها و همينطور ضررها با استفاده از اهرم ‌ها در پاكت آپشن چند برابر مي‌شوند.

در يك وضعيت نامطلوب، در صورت حركت بازار خلاف خواسته‌ شما، شما ممكن است حتي بيشتر از مبلغ واريز شده به حساب بروكر پاكت آپشن‌ خود را ضرر كنيد. اهرم ده به يك به اين معنا است كه معامله ‌گران مي‌توانند به اندازه معاملاتي 10 برابر بيشتر از مبلغ اختصاص داده‌ خود براي معامله دسترسي داشته باشند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

ريسك استفاده از اهرم در پاكت آپشن

اهرم مي‌تواند به نفع شما باشد يا اينكه به ضررتان تمام شود. پس از افتتاح حساب در بروكر PocketOption اگر شما معامله‌اي انجام دهيد با يك ميني لات از 10 هزار دلار، هر پيپ ارزشي برابر يك دلار خواهد داشت.

اگر شما 5 پيپ به دست آوريد، همه چيز عالي است، شما از 50 دلار استفاده كرديد و 10 درصد به دست آورده‌ايد. اما اگر 5 پيپ ضرر كنيد، با همان سرعت 10 درصد از دست خواهيد داد و مي‌توانيد وارد ضرر در پاكت آپشن شويد.

در حالي كه فكر كردن در مورد ميزان مبلغي كه مي‌توانيد به استفاده از اهرم به دست آوريد، خوشايند است اما اكثرا توجهي به ميزان مبلغي كه امكان از دست رفتن دارد، نمي‌شود و اين مي‌توانيد شما را غافل گير كرده و ضررهاي هنگفتي به بار آورد.

اگر از اهرم به شكل درستي استفاده نشود، مي‌تواند بسيار خطرناك باشد. بروكر معتبر PocketOption مي‌توانند لوريج سنگيني ارائه دهند اما اين دليل نمي‌شود كه شما حتما بايد از استفاده كنيد.

بسياري از معامله‌ گران اغلب از اهرمي كمتر از 5 برابر استفاده مي‌كنند. با اينكه در اين شرايط ميزان سودآوري كمتر است، اما زيان ‌آوري آن نيز بسيار كمتر است.

با اين حال در هر شرايط بازار پاكت آپشن، وضعيت متفاوت است. اگر اطمينان كافي داريد كه معامله‌اي سودآور خواهد بود و از ريسك آن مطلع هستيد، مي‌توانيد سراغ اهرم هاي بزرگ برويد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

مثال به كارگيري اهرم در بروكر پاكت آپشن

به عنوان مثال شما مي‌توانيد فرض كنيد كه به عنوان يك معامله گر در سايت رسمي بروكر پاكت آپشن يك تراكنش CFD را باز كرده‌ايد و 100 دلار را به اين معامله اختصاص داده‌ايد. شما انتظار داريد كه قيمت نماد معاملاتي مورد نظر افزايش پيدا كند.

اگر تصميم بگيريد كه از اهرم استفاده نكنيد، اين يعني اهرم شما 1 به 1 است. اگر قيمت نماد معاملاتي پاكت آپشن 1 درصد افزايش پيدا كند، سودآوري شما نيز به اندازه 1 درصد افزايش پيدا مي‌‌كند. با موفقيت در اين معامله شما 1 دلار به دست خواهيد آورد.

حالا فرض كنيم كه شما همان معامله را باز كرديد و 100 دلار به آن اختصاص داده‌ايد. چيزي كه متفاوت است اين است كه اهرم معامله پاكت آپشن در اين معامله 1 به 10 است. اين يعني زماني كه قيمت نماد معاملاتي 1 درصد افزايش پيدا كند، سود شما 10 درصد افزايش پيدا مي‌كند و به اندازه 10 دلار سودآوري مي‌كنيد.

نكته مهم اين است كه اگر قيمت طبق چيزي كه انتظار داشتيد و پيش بيني كرده بوديد حركت نكند چه مي‌شود؟ خب اين يعني ضرر مربوطه نيز با توجه به اهرمي كه استفاده كرديد چند برابر مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

البته توجه داشته باشيد كه شما نمي‌توانيد بيش از سرمايه گذاري پاكت آپشن خود براي معامله ضرر كنيد. در اين مثال در واقع شما نمي‌توانيد بيش از 100 دلار ضرر كنيد و در صورت رسيدن ضررهاي شما به اين مبلغ، معامله شما بسته خواهد شد.

💵لوريج يا اهرم پاكت آپشن امكان سودآوري با 100 دلار تنها با 1 درصد افزايش قيمت
✨1:10 10 دلار
🔥1:100 100 دلار
💥1:1000 1000 دلار

آموزش استفاده از لوريج در سايت پاكت آپشن

يادگيري نحوه استفاده از لوريج يا اهرم در سايت رسمي بروكر PocketOption بسيار ساده است. در واقع گزينه اهرم در منوي سمت راست كابين معاملات پاكت آپشن به طور مشخصي قرار گرفته است.

به ياد داشته باشيد كه اهرم يا لوريج براي همه نمادهاي پاكت آپشن يكسان نيست. همينطور اهرم مي‌توان در زمان هاي مختلف از روز نيز متفاوت باشد. بنابراين قبل از استفاده از آن حتما توجه كنيد كه چه ميزان اهرم را مي‌توانيد انتخاب كنيد.

لازم به ذكر است كه اهرم يا لوريج يك ابزار بسيار قدرتمند محسوب مي‌شود. با اين حال بايد آگاه باشيد كه هر چقدر مي‌توانيد از آن براي سودآوري در پاكت آپشن به صورت چندبرابري استفاده كنيد، همينطور مي‌توانيد ضررهاي خود را نيز چند برابر كنيد.

بنابراين بايد با احتياط كامل از لوريج يا اهرم استفاده كنيد و حتما قبل از شروع معامله و استفاده از استراتژي معاملاتي خود، در كنار ديگر ابزار و تكنيك هاي خود، بايد يك استراتژي مديريت ريسك پاكت آپشن نيز در اختيار داشته باشيد تا با ضررهاي احتمالي مقابله كنيد و كاملا آماده باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

انواع اهرم و لوريج در بروكر پاكت آپشن💥 آموزش جامع استفاده از لوريج در سايت pocketoption🔥 بهترين ترفندهاي بروكر پاكت آپشن✨ ريسك معاملات بروكر پاكت آپشن💵

نحوه تغيير لوريج در بروكر پاكت آپشن PocketOption

شما به راحتي اين امكان را داريد كه لوريج يا اهرم را براي معاملات خود تغيير دهيد. كافي است پس از ورود به سايت بروكر پاكت آپشن گزينه حساب پاكت آپشن يا Account را در منوي سمت راست سايت بروكر انتخاب كنيد.

حالا در منوي باز شده شما مي‌توانيد گزينه تغيير لوريج يا Change Leverage را پيدا كنيد و ميزان موردنظر خودتان كه براي معامله و سودآوري پاكت آپشن شما مناسب است را انتخاب كنيد.

اهرم ها مي‌توانند در اندازه هاي مختلف براي شما در دسترس قرار گيرند مانند اهرم 1:1، 1:10، 1:100 يا حتي 1 به 1000 اما شما هميشه بايد امن ترين گزينه را براي معامله خود انتخاب كنيد و حتما از نحوه استفاده از آنها در پلتفرم بروكر پاكت آپشن آگاهي داشته باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

مزاياي استفاده از اهرم در بروكر پاكت آپشن

اهرم يا لوريج مي‌توانيد كمك بسياري به مشتريان بكند تا همه سرمايه خود را در معاملات سايت رسمي كارگزاري پاكت آپشن صرف نكنند و از اهرم براي دريافت سرمايه و رسيدن به مبلغي معامله‌اي كه مي‌خواهد بهره بگيرند.

با استفاده از لوريج ها شما مي‌توانيد نسبت به شرايط عادي، در شرايط بهتري براي معامله قرار بگيريد. اين به زبان ساده يعني شما مي‌توانيد بيشترين ميزان سرمايه گذاري پاكت آپشن را با توجه به سرمايه‌اي كه داريد، انجام دهيد.

اگر معامله شما موفقيت آميز از آب دربيايد با سودآوري شگفت‌انگيزي روبه‌رو خواهيد شد كه مي‌تواند تا چند ضرر قبلي شما را جبران كند. شما همينطور امكان تغيير اهرم را در هر زماني داريد و مي‌توانيد با آن در حساب دمو پاكت آپشن نيز تمرين كنيد.

كاهش ريسك لوريج در بروكر پاكت آپشن

براي كاهش دادن ريسك مربوط به استفاده از لوريج يا اهرم پس از ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن، راه هاي بسياري روبه‌روي شما قرار دارد اما يكي از بهترين راه ها استفاده از دستورهاي توقف ضرر يا Stop Loss است.

توقف ضرر در پاكت آپشن انواع مختلفي دارد و به روش‌ هاي متفاوتي مي‌توان آنها را پياده ‌سازي كرد. در واقع توقف ضرر دستوري معاملاتي است كه توسط بروكر ارائه مي‌شود تا ضررها در بازار هاي پرنوسان و جريان بازار خلاف پيش‌بيني، محدود شود.

اين كار با ثبت يك دستور توقف ضرر، چند پيپ دورتر از نقطه ورود به معامله، قابل انجام است. يك توقف ضرر مي‌تواند به معاملات كوتاه يا بلند مدت متصل شود و آن را به يك ابزار بسيار مفيد براي هر استراتژي پاكت آپشن تبديل كند.

يكي از بهترين انواع دستورهاي توقف ضرر در واقع توقف ضرر دنباله دار يا Trailing است كه بيشترين كنترل ممكن را به معامله گران بروكر پاكت آپشن ارائه مي‌كند تا ضرر معاملات خود را كنترل كنند.

اين نوع توقف ضرر با تغيير و حركت پيدا كردن قيمت جاي خود را تغيير مي‌دهد و قيمت را دنبال مي‌كند تا شما بتوانيد به راحتي به سودآوري هاي پاكت آپشن خود دست پيدا كنيد و با نوسان هاي موقت و حركات اصلاحي سودآوري هاي احتمالي شما از بين نرود.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

انواع اهرم و لوريج در بروكر پاكت آپشن💥 آموزش جامع استفاده از لوريج در سايت pocketoption🔥 بهترين ترفندهاي بروكر پاكت آپشن✨ ريسك معاملات بروكر پاكت آپشن💵

سوالات متداول اهرم يا لوريج در معاملات بروكر پاكت آپشن

اهرم در بروكر پاكت آپشن چيست؟

به لطف اهرم پاكت آپشن معامله گران مي‌توانند سرمايه گذاري با مبالغ بزرگتري را با افتتاح حساب در پاكت آپشن انجام دهند و فراتر از سرمايه‌اي كه در اختيار دارند را به معامله كردن اختصاص دهند. اين يك فرصت استثنايي براي معامله گران محسوب مي‌شود اما شامل ريسك معامله بسياري نيز مي‌شود چون شما نه تنها احتمال سودآوري بلكه احتمال ضرر كردن را نيز با استفاده از لوريج افزايش مي‌دهند.

ريسك استفاده از لوريج در پاكت آپشن چقدر است؟

اگر از اهرم به شكل درستي استفاده نشود، مي‌تواند بسيار خطرناك باشد. بروكر معتبر PocketOption مي‌توانند لوريج سنگيني ارائه دهند اما اين دليل نمي‌شود كه شما حتما بايد از استفاده كنيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

چطور از لوريج در پاكت آپشن استفاده كنيم؟

گزينه اهرم در منوي سمت راست كابين معاملات پاكت آپشن به طور مشخصي قرار گرفته است. به ياد داشته باشيد كه اهرم يا لوريج براي همه نمادهاي پاكت آپشن يكسان نيست. همينطور اهرم مي‌توان در زمان هاي مختلف از روز نيز متفاوت باشد. بنابراين قبل از استفاده از آن حتما توجه كنيد كه چه ميزان اهرم را مي‌توانيد انتخاب كنيد.

توقف ضرر در پاكت آپشن چيست؟

توقف ضرر در پاكت آپشن انواع مختلفي دارد و به روش‌ هاي متفاوتي مي‌توان آنها را پياده ‌سازي كرد. در واقع توقف ضرر دستوري معاملاتي است كه توسط بروكر ارائه مي‌شود تا ضررها در بازار هاي پرنوسان و جريان بازار خلاف پيش‌بيني، محدود شود.

چطور لوريج را در پاكت آپشن تغيير دهيم؟

كافي است پس از ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلترشكن گزينه حساب پاكت آپشن يا Account را در منوي سمت راست سايت بروكر انتخاب كنيد. حالا در منوي باز شده شما مي‌توانيد گزينه تغيير لوريج يا Change Leverage را پيدا كنيد و ميزان موردنظر خودتان كه براي معامله و سودآوري پاكت آپشن شما مناسب است را انتخاب كنيد.



 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ بهمن ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۵۹:۴۲ ] [ روزبه افشاري ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی